{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  islænder araber blanding?
  • #1   1. feb 2018 Google er din ven.
    Jeg prøvede og der var da bla en video

• #2   1. feb 2018 Nu spørger hun nok fordi hun gerne vil høre andre fortælle om den. ikke meget hun måske kan læse udfra Google Hvordan de er i sind og måske hun gerne vil have en dialog igang med en som ejer sådan en blanding? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   1. feb 2018 Det er aldrig til at vide ved blandinger af to så forskellige typer.. smiley

• #5   1. feb 2018 Godt nok ikke ren araber, men har redet en Islænder DSP blanding.. Udseende var ret meget som Islænder dog ikke fuldt så "kompakt" og finere hårlag. Ingen af gangarter (pas/tølt) havde den, den var mere mørkere/rødlig end en moldott men havde sort man hale. Af sind havde hun fundet ud af at hun kunne gøre som hun ville med ejeren, og troede at hun også kunne gøre sådan med mig.. Jeg prøve red hende et par gange hvor hun virkelig skulle skubbes frem og "kæmpes med" da hun troede hun kunne få bestemme. Det fandt hun så ud af at hun ikke kunne med mig, men jeg gad ikke spilde min tid på sådan en hest... Nogle uger efter smed hun ejer af på asfalten hvor ejer opgav at ride hende..

Mvh TT

• #6   2. feb 2018 Sådan en har jeg!!! smiley
    I er velkomne til at kigge i mit galleri, der er nogle billeder af damen smiley
    Mor er en god gammeldags robust islænder, og far er en OX.
    Hun ligner efter min mening ikke en "moderne/slank" islænder, men mere en robust en med "stankelben" hahah.
    Hun kan godt hidse sig op over ingenting og er det største legebarn (tydeligt at se araberen i hende!), men bliver meget hurtig rolig igen hvilket jo må være hendes islændergener smiley

På billedet står hun ved siden af en robust islænder på 140 - Malou er til venstre smiley

profilbillede
  • #7   2. feb 2018 hun ser godt nok sød ud! smiley

hvordan er gangarterne? kan hun tølte?

• #8   2. feb 2018 Jeg tænker at en sådan blanding må være utrolig udholdende. smiley den må kunne blive ved i timevis. smiley

• #9   2. feb 2018 Taak smiley
    Hun kan ikke tølte, men hendes mor(islænder) har jeg faktisk heller aldrig set tølte, så ved heller ikke om hun kan smiley
    Ellers går hun som enhver anden hest kunne have gået, dog med en ekstrem lækker og blød trav! Men det har nok intet med den blanding at gøre smiley

• #10   2. feb 2018 SUNSHINE: hun er faktisk rimelig udholdende! Dog er hun stadig så ung at hun bliver træt i hovedet når hun skal forholde sig til nye ting. Men hvis man så bort fra det kunne hun nok løbe til verdens ende smiley

• #11   2. feb 2018 Næ, men har en PRE hoppe, som konstant bliver forvekslet med en islænder smiley

• #12   2. feb 2018 Emilie - smiley øv.. smiley så føler man ikke rigtigt at man har et godt eksemplar af racen.. Ellers så møder man mange mennesker uden forstand på racerne smiley

Mvh TT

• #14   3. feb 2018 TT - hun er ellers en rigtig fint eksemplar, med god bygning. Hun er dog den gamle, brede type. Og så har hun en KÆMPE man, der stritter ud over det hele (kig selv smiley ) og så tænker folk, at hun da må være islænder. Selvom jeg bestemt ikke synes hun ligner!

Karen - jeg tænker at det er pga hendes kæmpe man, fordi den er så tyk smiley

• #15   3. feb 2018 TT - og så er hendes stamtavle super fin! - med Ute's hingst som halvbror smiley

• Ann Sofie L
    Ann Sofie L Tilmeldt:
    mar 2021

Svar: 4
    #16   3. apr 2021 Jeg har et billede af min 1 årig hoppeplag . Hun er islænder / araber blanding . Den sødeste nussetrold ??

profilbillede
  • Ann Sofie L
    Ann Sofie L Tilmeldt:
    mar 2021

#17   3. apr 2021

profilbillede
  • Ann Sofie L
    Ann Sofie L Tilmeldt:
    mar 2021

#19   3. apr 2021