{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Elektrisk hår - gode råd? {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer rigtig rigtig meget med at mit hår bliver elektrisk
Det er så slemt at jeg ikke kan have det nede til hverdag så det er stortset altid sat på den ene eller anden måde for at det ikke generer

Men der må da være en eller anden måde at få det til at forblive normalt? Har skiftet shampoo jeg ved ikke hvor mange gange nu men Intet hjælper
Findes der mon en bestemt shampoo netop til det her problem eller?? Tager imod alle råd med kyshånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektrisk hår - gode råd?
  • #1   1. apr 2018 bruger du skyllemiddel? Det kan gøre det...

  • #2   1. apr 2018 Det er årstiden..

    Jeg bruger ekstra meget argan olie og saltspray i vintermånederne..


  • #3   1. apr 2018 Mit hår bliver også ekstremt elektrisk her om vinteren. Jeg sørger for at fugte det godt, fx med hårkur og hårolier.

  • #4   2. apr 2018 Følger med da jeg også har samme problem..

  • #5   2. apr 2018 Tørre overflader isolerer bedst.

    Dvs en velfugtet hud hæmmer opbygning af elektrisk spændingsforskel, fordi du lettere frigiver statisk elektricitet hver gang du rører noget.
    Undgå syntetisk tøj - det opbygger også elektrisk spænding lettere end fx bomuld..
    Har du magt til at påvirke indendørs miljøet så øg luftfugtigheden. Fx flere planter. Ikke kaktusser men dem som drikker meget vand fordi de fordamper meget vand.

    ... Men vigtigst af alt - god fugt givende hudcreme!!


  • #6   2. apr 2018 Jeg bruger dry conditioner og noget der hedder no-frizz. Det er begge dele noget der sørger for at håret ikke er så levende og filtrer, hvilket mit altid gør meget nemt, men jeg oplever at det også virker på at håret ikke er så elektrisk.

  • #7   2. apr 2018 Jeg får enkelte dage hvor det er helt tosset, der får håret noget hårlak. Sætter jeg det op, så får det hårlak inden. Ikke en langsigtet løsning, men super nemt til de ustyrlige dage.

  • #8   2. apr 2018 Jeg har luge købt en hårbørste fra Power, der skulle modvirke det. Den er med batterier smiley

    Har kun brugt den en gang og min datter en gang, men synes den hjalp, dog vil jeg lige afprøve den i længere tid, før jeg kan sige noget om effekten.

    Jeg købte den, fordi jeg netop altid er statisk elektrisk og samme med datteren smiley


  • Luna & Lucys Mor
    Luna & Lucys Mor Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   2. apr 2018 Drop balsam, eller skær der ned til 1 gang om ugen. Put olie i håret dagligt, (det kan være ganske alm madolie, men det dufter ikke lige så godt som fx kokosolie.)

Kommentér på:
Elektrisk hår - gode råd?

Annonce