{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.148 visninger | Oprettet:

Helix {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

I vinters fik jeg skudt en helix i, folk sagde dog jeg hellere skulle få den pircet men det turde jeg ikke.
Mit ører kom til at se ud som på billedet og jeg fik penicillin da der var gået betændelse
Mit spørgsmål er:
Ville i få den pircet selvom mit ører reagerer voldsomt på helixpircingen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helix
  • #1   19. jun 2018 Jeg går ud fra at hævelsen og betændelsen er faldet helt igen?

I så fald ville jeg godt turde at få den piercet i, ved en dygtig piercer smiley

• #2   19. jun 2018 dit øre har reageret fordi du enden ikke kan tåle smykket eller fordi du har fået den skudt i (det er ikke 100% sterilt at få skudt i)

du bør nok vente til det er helet før du gør noget (som at få den pircet hvis det er ønsket) smiley
    vær obs på at rense med saltvand helst uden jod i hele helingsperioden, samt undgå at ligge på det og røre ved det smiley
    men umiddelbart burde der ikke være et problem i at få den pircet når det er helet, men du skal nok forvente en lang helingsperiode smiley

det var ordene fra manden min aka pircinglade og altvidende kæreste smiley

• #3   19. jun 2018 Tusind tak for svarende. betændelsen er faldet ja men har fået en bule på øret som jeg har fået af vide aldrig forsvinder igen så jeg tror jeg vil prøve højre næste gang. smiley

• #4   20. jun 2018 Snak med en piercer. Han/hun ved bedst smiley

Kommentér på:
Helix

Annonce