{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.638 visninger | Oprettet:

Caroline H
Caroline H
Tilmeldt:
19. jun 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Helix piercing {{forumTopicSubject}}

Hej
Nogen af jer der har erfaring med helix piercing.
Det er onsdag IDag og i torsdags fik jeg skudt en piercing i øre. det gik fint entil søndag hvor jeg vågnet op og mit øre var helt hævet og rødt. så var det ved og gå væk mandag og tirsdag men så vågner jeg idag op med endnu mere hævet øre øreringen er helt spændt ud og det dunker smiley .
Hvad skal jeg gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helix piercing
  • #1   19. jun 2019 Jeg oplevede problemer hvis jeg sov på min. Så sørg for kun at sove på den anden side og så vask den med det desinficering du har fået med smiley

  • Caroline H
    Caroline H Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   19. jun 2019 Jeg har ikke fået noget med til og vaske det men bruger klorhexidin

  • #3   19. jun 2019 Kan ikke huske hvad jeg fik med. Ville nok vælge noget der var beregnet til piercinger smiley

  • #5   19. jun 2019 Har aldrig brugt klorhexidin til piercinger. Kun en saltvandsblanding.
    hvis der ender med at gå meget betændelse i, skal du nok have penicillin i.

    Så mit bedste Råd til dig er:
    - vask det 3 gange dagligt med saltvand (blandingen skal være tilpas salt, så det smager lidt som tårer). brug evt. en vatpind til at duppe.
    - undgå at pille ved den.
    - undgå at sove på den.
    - går alt helt galt, så skift selve piercingen ud med en guldring. Jeg tåler ikke selv hverken titanium eller "kirurgisk stål" i nye piercinger. Først når det er helet.


  • #6   19. jun 2019 ALDRIG få skudt piercinger i og da slet ikke, når det er brusk piercinger. Husk at rense 2 x dagligt med sårrens fra apoteket, IKKE klorhexidin og diverse. Hold fingrene fra den og håret sat op. Den kommer til at gøre ondt langt tid. Der gik flere måneder før jeg kunne sove på venstre side efter jeg fik lavet dobbelt flat. Og så får du dem aldrig skudt i mere.

  • #7   19. jun 2019 Hvis det gør ondt, hæver, rødt, og måske laver puds - så skal det tilses OBS infektion.

    Ring til egen læge.


  • #8   19. jun 2019 Husk brusk piercinger tager 6-12 måneder om at hele. Så du vil måske opleve flere "komplikationer" i det tidsrum. Mit bedste råd: ikke røre, brug saltvand til at rense og vaske forsigtigt med intimsæbe når du er i bad. Og vask altid hænder før og efter. smiley

  • #9   19. jun 2019 Jeg vaskede min tragus piercing med intimsæbe.. Det gør jeg også med tatoveringer.. Det virker for mig.. smiley

  • #10   19. jun 2019 Uhh krummer også tær, når jeg hører 'skudt i' det er totalt no go' uanset om det er alm øreringe man ønsker i ens øreflipper eller ét smykke andtes sted.

    God bedring, de andre er kommet med de råd jeg ville komme med. Og ellers er det én tur til lægen hvis du mistænker noget betændelse.


  • #11   20. jun 2019 Tag den ud og få den lavet korrekt. Piercet.
    At skyde i er synderen her.


  • #12   20. jun 2019 Jeg har også fået min skudt i selvom alle mente det var dumt. Den lever i bedste velgående uden problemer den dag Idag smiley

  • #13   20. jun 2019 Der behøver skam ej heller at være noget galt, det er mere du ødelægger brusk ect. jeg fik i tidernes morgen også skudt alle mine smykker i som jeg har i mit øre, men sandheden er bare at noget af mit brusk er ødelagt og jeg har dannet nogle trælse brusk kugler bag på øret. smiley

    **VIGTIGT! Rødme og/eller hævelse og/eller smerte og/eller udslæt kan være tegn på infektion: Hvis hullet er i den bløde del af øret, dvs. i øreflippen, skal du tage øreringen ud og vaske området. Hvis det ikke er blevet bedre dagen efter skal du tage kontakt til din læge. Hvis hullet er i ørets bruskdel skal du tage øreringen ud, vaske og tage kontakt til din læge med det samme.**


  • #14   20. jun 2019 Dengang for 18år siden viste man jo ikke bedre, vi lære jo hele tiden nydt. smiley
    Mine to piger får ikke liv til som mig at komme forbi en alm. smykke forretning der så lige har den mini gun der lige skyder én ørering i. For sandheden er bare at det ikke er en god måde, det er bedre for huden og generelt heling og hvordan den bliver efter heling med nål, og netop få den korrekt Piercet. Og det gør faktisk også mindre ondt end den pistol. Hehe smiley


  • #15   20. jun 2019 Jeg er mega angst for nåle så det var enten pistol eller ingen piercing - og jeg er Så glad for min piercing smiley

Kommentér på:
Helix piercing

Annonce