{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.186 visninger | Oprettet:

Helix piercing - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej derude! smiley
Dem af Jer der har en helix piercing (en ørering øverst i øret), hvad gør i med smykket? Bruger i en almindelig ørering eller har i en speciel piercing?

Jeg var så dum at få min lavet ved en guldsmed og der skyder de jo en i som er tykkere end en almindelig. Derfor ved jeg ikke om jeg skal skrifte så når den er helt helet om at den passer til en alm. ørering eller om jeg skal vente så hullet måske vil være for stort til en alm. ørering....

Håber der er nogen der ude med et svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helix piercing - hjælp
  • #1   29. nov 2012 Bruger bare en ganske almindelig ørering. smiley

  • #2   29. nov 2012 Dem jeg har fået skudt i har ikke været større end en alm. ørering man sætter i når man må skifte dem første gang. Jeg har ikke haft problemer med det. smiley

  • #4   29. nov 2012 Bruger en labret piercing pt..

  • #5   29. nov 2012 Jeg bruger en almindelig ørering (:

  • #6   29. nov 2012 Det er bare fordi at den jeg har fået skudt i er tykkere end an alm. ørering...
    Jeg prøvede lige her til aften at tage den ude også selv om jeg ikke helt måtte.. Ups :I Men da kunne jeg se og mærke at hullet var for stort til en alm ørering, men skrumper hullet ind ligesom den gør hvis det er i nederst i øret. Den øverst er jo i brusk..


  • #7   29. nov 2012 Altså en piercer er altid at foretrække, da de er mere præcise med en nål end med de pistoler og de fleste pistoler kan ikke steriliseres 100% - men nok om det smiley

    Jeg har en ring i min, den er 1,2mm, hvor normale øreringe er enten 0,8mm eller 1mm. Så alt efter hvilket smykke du vil have i, så sætter du det bare i. Hullet vil trække sig sammen så det passer. Bare husk på; det gør ondt at mase et smykke igennem der er lidt for stort, så hvis du hellere vil finde et smykke i den størrelse du har i nu, så sæt ikke et mindre i smiley


  • #8   29. nov 2012 En alm ørering smiley
    Købte så et smykke i Spanien, og det viste sig det var tykkere end en alm ørering..
    Men jeg smurte noget vaseline i hullet, og fik det lidt efter lidt udvidet så det nye smykke kunne være der


  • #9   29. nov 2012 Jeg fik den også skydt i og det var osse den tyk ørering jeg fik i. Men jeg satte en ring i da jeg måtte skifte den og hullet gror lidt sammen så det ikke er så stort men passer til den tynde ørering smiley altså at du sagtens kan bruge en almindelig ørering da det gror lidt sammen da den ikke er lige så tyk som den du fik skudt i smiley

  • #10   29. nov 2012 Ja, det var ikke helt gennemtænkt af mig at få den skudt i smiley nok fordi der ikke er en piercer i nærheden af hvor jeg bor... Men det er godt at høre at det vil trække sig lidt sammen igen :)!

  • #12   12. maj 2013 Jeg har lige fået skudt en helix piercing i, og der er absolut ingen problemer med den, den skal bare rensen grundigt og må ikke tages ud før efter 12 uger! Det er fordi det heler langsommere i brusken, så for din egen skyld lade den side i
    De øreringe du får skudt i er altid lidt tykkere end alminde for at du nemmere kan få en ørering i bagefter, for hullet trækker sig helt sammen om øreringene i helings perioden og hvis man bare brugte en med almindelig tykkelse ville det blive meget besværligt at putte en ny i bagefter.
    Håber det hjalp lidt smiley


  • #13   12. maj 2013 Altså nu er tråden lidt gammel, men kan forhåbentlig hjælpe andre hvis de nu skulle få brug for det. smiley

    Men når du får skudt en helix piercing i så er det en tykkere ørering der bliver skudt i, ligesom ved almindelige øreringe.
    Men flere ville anbefale bruge en madonna piercing til hullet bagefter. De har nemlig en flad bagside så de ikke stikker inde i munden og bag øret.
    Du skruer nemlig bare stenen i.

    Jeg ville anbefale madonna piercingen - også den jeg bruger nu.. smiley Selvfølgelig skal du lade din ørering side i, indtil den er helet.



Kommentér på:
Helix piercing - hjælp

Annonce