{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Fluespray {{forumTopicSubject}}

Hej, det virker lidt som om fluerne plager "min" fjordhest (ellers vil hun bare gerne have jeg skal bruge nogle penge.. smiley ), men føler ikke lige for at give de 400 kr for en, så har i ikke en der virker nogenlunde som ikke er heeelt deroppe i prisen? og gerne hvor man kan købe den henne.

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fluespray
  • #1   6. aug 2018
    Fluespray er noget som man ikke er garanteret virker. Du kan bruge en masse penge på noget, der ikke virker - selvom det virker for andre.

    Så det mest effektive er insektdækken og fluemaske.


  • #2   6. aug 2018 Krikken du er spot on! Jeg har haft 2 heste og hvad der var den bedste fluespray nogensinde på den første, virker kun minimalt på den anden smiley

    Har du måske mulighed for at låne et par sprøjt af nogle forskellige, kan det være du kan se hvad der virker bedst på din smiley


  • #3   6. aug 2018 Jeg laver en hjemmelavet som virker!!
    Vil du have opskriften eller vil du bare købe en? XD


  • #4   6. aug 2018 Haha, bare prøv at komme med opskriften, det er vel forsøget værd. XD

  • #5   6. aug 2018 Fluespray

    * 3 dl. Økologisk Eddike uden sukker
    * 1 tsk. Lavendel olie
    * 4 fede hvidløg
    * 2 dl vand
    * 1/2-1 citron

    Bland det hele i en skål som gerne må lugtes til.. bland de flydende dele sammen, derefter pres hvidløgene med en presser og det samme med citronen.
    Lad det stå og trække 1 dags tid, derefter sie det for hvidløgs og citron rester og kom det i den sprayflasker du ønsker at bruge.


  • #6   6. aug 2018 Min hjemmelavet opskrift lyder på følgende:
    2 dl Økologisk æble eddike
    2 dl citroner
    1-1/2 dl vand
    3 spsk mynteolie
    Det hele skal blot blandes sammen og puttes i en sprayflaske.

    Ellers har jeg lige investeret i en insektspray, som virkelig virker godt (i hvert fald på mine) Jeg kan ikke huske navnet på den, men kan skrive det i morgen. Den kostede kun 229 kr og der er til MANGE gange smiley


  • #7   7. aug 2018 jeg har spildt 399 på en flaske ultrashield. det gør jeg aldrig igen. jeg købte i "panik" en flaske summerspray fra blue hors i land og fritid til 89 kr, fordi der kun var de 2 varianter at vælge imellem. men den var hjemme hos os markant bedre end den dyre.
    jeg foretrækker dog effol som så vidt jeg husker koster 199 kr

    men jeg tror meget det er et spørgsmål om at finde den der virker hjemme hos dig. der er forskel på hvad der virker hvor smiley


  • #8   7. aug 2018 Jeg har også brugt formuer igennem årerne på fluespray, dækner, hætter osv.
    -Hætter er et must
    -Fluedækken har jeg aldrig oplevet en specielt effekt af. Har derimod købt eksemdækner som er effektive til at mindske plagen. For os er det alm fluer og klæg der er generende.
    Har i år forsøgsvis lånt et par sprays af ultrashield (den sorte flaske) og det er noget af det mest effektive jeg har oplevet og har derfor købt en flaske. Et køb jeg altså ikke har fortrudt so far.
    Jeg har aldrig prøvet Effol, men har googlet mig frem til at det også er en mulighed.
    Men vigtigst af alt, jeg tager mine ind om dagen i disse tider og det har er altså det mest effektive smiley
    Når vi er ude, på fold eller på tur synes jeg ultrashielden tager det værste.


  • #9   7. aug 2018 Hvor er den plaget? For hos mig er hun nærmest kun plaget i hovedet lige pt, især ved øjnene. Så jeg har købt en fluemaske og det virker smiley

    Hvis det er når i rider så køb et insektridedækken, det virker også rigtig godt. Hvis det generelt bare er over det hele når hun er på fold, så ville jeg nok give et insektdækken på. Synes ikke fluespray virker smiley


Kommentér på:
Fluespray

Annonce