{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  husk at byd velkommen :)
  • #1   11. aug 2018 Done smiley

  • #2   11. aug 2018 det gør jeg bestemt også smiley
    alle her ved hvor træls det er at have sin hest "hængende" der i vente kø smiley


  • #3   11. aug 2018 Jeg er også lidt for dårligt til at få det gjort, men har fået det gjort nu smiley Jeg må indrømme at jeg aldrig har afvist så mange før, super ærgerligt at man ikke lige har brugt lidt længere tid på flere af gallerierne smiley

  • #4   11. aug 2018 fedt at i hjalp vi er nu nede på 4 heste smiley

  • #5   12. aug 2018 De 4 må have mere at skrive om deres hest inde jeg byder velkommen...
    VH Annette


  • #6   12. aug 2018 Og når i nu er igang, kan i lige gå ind og stemme i alle udfordringerne også smiley Vi har prøvet at sparke lidt gang i det igen.

  • #7   12. aug 2018 Jeg synes også ofte, at de nyoprettede heste er flere dage om at blive optaget, hvor det før i tiden tog få timer.
    Men jeg tror måske det hænger sammen med, at mange nye brugere, ikke ved hvor meget os, der har været her længe, er vant til at man skal skrive, for at få sin hest godkendt.
    Jeg har skrevet med et par nye brugere herinde, som giver udtryk for at reglerne er formuleret tvetydigt.
    Desuden er "Beskrivelse" lavet om til "Bemærkninger", så folk tror det kun er til at skrive noget specielt, lige netop ved den hest som "Lotte har en snip og elsker gulerødder".
    Optagelsespoint er ændret til 115 nu, synes ikke det er længe siden det var 125?

    Men ved ikke om reglerne er lavet om, i et forsøg på, at gøre det nemmere for nye bruger, at få hesten oprettet, men så synes jeg at der har manglet noget information omkring det, så os "gamle" ikke bliver ved med at banke de nye i hovedet med "Mere tekst, hvad er din tilknytning, flere varrierede billeder, hesten skal under anden særlig race" osv.

    Men når det så er sagt, så går jeg de heste igennem, der afventer optagelse hver dag, og byder velkommen, og lever de ikke op til "kriterierne", så skriver jeg en kommentar om hvad der kan gøres bedre, før jeg (og sikkert mange andre) godkender smiley
    Jeg afviser kun hvis galleriet er dybt useriøst, eller fake, og i de situationer følger der typisk en anmeldelse med.


Kommentér på:
husk at byd velkommen :)

Annonce