{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Sikkerhedsvest {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg føler mig super utilpas i en sikkerheds vest, og indrømmer gerne, at jeg aldrig rider med sikkerheds vest. Og det er jo super dum. Men jeg kan ikke lide den måde de sidder på eller bare sådan vest er at have på.
Jeg vil gerne begynde, at ride med vest i spring igen, men har i nogle gode veste, som ikke er mega store, og strammer eller er træls at have på? Skal have den godkendelse til stævne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikkerhedsvest
  • #1   31. okt 2018 Prøv at kigge på Hit Air smiley

  • #2   31. okt 2018 Race Safe er helt sikkert en lækker vest! og den er netop Beta Level 3 godkendt smiley

  • #3   31. okt 2018 jeg kan ikke lide store klodsede veste men en lammelvest fra riders company med lynlås og bånd i siden som ikke kan reguleres i skuldrene synes jeg er let og behagelig at have på nu når jeg ikke havde over 1000 kr til en sikkerhedsvest var den så den bedste jeg kunne få til mit buget smiley har hørt fra andre de er mega glade for deres kompadell vest der er så tynd man kan have den under tøjet og den føles bare som en trøje de står til imellem 1500-1800 jeg kan ikke lige huske prisen smiley

  • #4   1. nov 2018 ën Sikkerhedsvest er ikke en dum ting. det kunne have reddet min gammel skade i ryggen. så vær glad for den heller find en som passer bedre til dig smiley

  • #5   1. nov 2018 Dem der anbefaler hit air, skal man bare tænke på, at når man er under 18 år skal man have en alm sikkerhedsvest under..

    Mener også dem fra riders Company plejer at forme sig mere efter ryttere end så mange af de andre sikkerhedsveste.


  • #6   1. nov 2018 Komperdell har lige fået godkendt nogle veste, der er super bløde.
    De beskytter ikke ligeså godt som en almindelig vest level 3, men tænker den trods alt er bedre end ingenting smiley


  • #7   1. nov 2018 Jeg har lige investeret i 2 Komperdell Veste.
    Den der hedder Level 3 Fit (som jeg desværre måtte købe i den største børnestørrelse, da jeg hverken har nogen barm eller kan passe noget der er over str. XS.
    Den er super blød, selvom den er "stiv". Jeg bruger den når jeg rider de ungheste jeg tilrider.

    Derudover har jeg investeret i den der hedder Ballistic. Det er den som er godkendelse 2, som IKKE er godkendt til Military, men den har så godt rygskjold i at den er godkendt til motorcykel. Den rider jeg med når jeg så springer min egen. Den er der masser af bevægelse i, og den beskytter helt klart ikke nær så godt som en level 3 vest. Men skulle uheldet være ude, beskytter den min ryg meget mere end ingenting smiley

    Det er klart en investering jeg er glad for!

    Og min level 3 vest fra Komperdell kan slet ikke måle sig med in gamle vest eller lamel veste. Den er dejlig blød at have på og jeg kan svingende armende rundt uden den blokere min skulder så jeg ikke kan løfte armene. God kvalitet!


  • #9   1. nov 2018 Jeg ville i hvert fald tænke mig om ift komperdell balistic smiley

    profilbillede
  • #10   1. nov 2018 LM & C: Jeg er helt enig! Synes det er et godt opråb. Forstår heller ikke de er godkendt. Hvad folk vælger at bruge er jo op til den individuelle. Også derfor jeg har købt den Ballistic til mig selv, som ekstra beskyttelse end blot uden. Hvorpå ved unghestene (samt springning i højderne eller på fremmede heste), tager jeg ingen chancer og går derfor med level 3. Altid smiley

  • #11   1. nov 2018 Enig, håber bare ikke folk tænker at den her vil være god som sikkerhedsvest. Den er god kontra hvis man ellers ikke rider med noget. Så beskytter den vel ryggen forholdsvis, men den er ikke god kontra en rigtigt sikkerhedsvest smiley

  • #12   1. nov 2018 Helt enig! smiley Jeg springer nemlig ikke med vest når jeg laver små træninger på 40-50 cm. derhjemme, eller rider en tur ud. Men har bare fået mere respekt efter min hest lagde sig på asfalten på en tur, for 3 måneder siden. Jeg slog mig (heldigvis) ikke, men fremover vil jeg da tage mit rygskjold på. Da den alligevel ikke er til gene smiley

  • #13   1. nov 2018 Ja min mor faldt også af en hest for et par uger siden, uden vest. Der var kun 2 ribben der ikke var brækkede og det var ellers ikke et helt vildt fald. Så man kan nemt slå sig. Men så tager jeg hellere min hit air på, den beskytter nemlig super godt og kan nærmest ikke mærkes på smiley

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #14   1. nov 2018 Så lige denne syntes den lød spændende
    http://islaender.dk/sikkerhedsvest-horka.html?options=cart


  • #15   5. nov 2018 Jeg har en racesafe og det simpelhen den bedste vest den er super behagelig og med gørlig derudover vejer den ingen ting i forhold til de gamle sikkerhedsveste. smiley

Kommentér på:
Sikkerhedsvest

Annonce