712 visninger
|
Oprettet:
SRP - kvindens og familiens rolle i det senmoderne samfund {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg står og skal til at skrive SRP her til december, og ville derfor høre om der var nogen her inde som har skrevet om et emne som minder om mit, som har valgt et materiale i dansk, som fungerede rigtig godt til netop dette emne.
Har kigget på "i familiens skød," men også overvejet en novelle af Naja Marie Aidt, men jeg kunne rigtig godt bruge noget inspiration
mvh Liv
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 372
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Er par af mine veninder har fået aupair og de elsker det!
Et nyt familiemedlem, ren bolig og nye kultur og gastronomiske oplevelser, mere tid til alt det sjove!
En af disse aupair vil gerne giftes med en hvid mand. Hendes ønsker til en mand er, at han ikke slår, ikke drikker - og hvis han er under halvtreds er det bare toppen!
Ja, for hende handler ægteskab også om forsørgelse.
Det er en helt anden verden end min.
Jeg er gift er kærlighed. Fordi mit liv bliver langt mere lykkeligt og godt.
Men jeg kan sgu forsørge mig selv.
Jeg ville ikke starte et forhold med en misbruger - og ingen skal slå mig, for jeg slår sgu igen!
Men - disse forventninger til parforhold siger uendelig meget om folks udgangspunkt.
Jeg er selvstændig ift økonomi, gør det selv arbejde og har overskud til kun at gå efter kærlighed.
Andre drømmer om et hus, der ikke skal bygges op igen efter regnvejr.
Prøv at finde interviews om kærlighed, økonomi og lignende fra kvinder fra forskellige baggrund.
SRP - kvindens og familiens rolle i det senmoderne samfund