{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horze bestilling
  • #2   12. nov 2018 Den besked jeg fik var at den skal sendes retur... Netvarene kommer fra et stort lager i udlandet og har ikke noget med de fysiske butikker at gøre... Så hvis du er i tvivl om det du skal bruge må du afsted til en fysisk butik og prøve det...

  • #3   12. nov 2018 Som de andre skriver, Horze netbutik er ikke det samme som fysiske butikker så er det bestilt på nettet skal det sendes retur hvis det skal byttes

  • #4   12. nov 2018 Når vi nu taler om Horze.. Jeg kiggede på ridehjelm på nettet i går, og fik så besked om at jeg ville få gratis fragt (selvom varen ikke overskred de 499kr) i dag da jeg var ude for at købe opbindingstov, så kunne jeg ikke finde de i den rigtige str smiley så da jeg nu kom hjem, tænkte jeg, at jeg jo kunne kigge om Horze havde de, da jeg jo kom i tanke om gratis fragt.. Men nej.. Ingen gratis fragt.. Det tror jeg KUN gælder for købet af ridehjelm.. smiley har I oplevet at KUN få gratis fragt ved køb af et specifikt produkt?
    Det har jeg nemlig ikke selvom jeg har handlet en del der..

    Mvh TT


  • #5   12. nov 2018 Du kan ikke returnere varer købt på nettet i en fysisk butik. faktisk er et byttemærke ikke en gang nok - du skal have en bon

  • #6   12. nov 2018 Chastine - Jeg har fået byttet bukser fra Nettet i en fysisk butik(Odense) smiley så det kan man godt, men man får ikke pengene retur, man får enten rigtig str. Eller et til gode bevis smiley

    Mvh TT


  • #7   12. nov 2018 Det kan man ikke i den i København

  • #8   12. nov 2018 Måske det er noget nyt? Det er jo et par år siden jeg byttet de smiley

    Mvh TT


  • #9   12. nov 2018 Jep den i odense kan man i hvert fald det gør vi når det ikke passer eller en gave der skal byttes.
    sidste jul gav jeg min søster en refleks jakke købt på nettet men passede hende ikke så vi kørte bare i butikken og de bestilte en hjem til os


  • #13   13. nov 2018 Jeg har købt et par ridebukser, støvler og en jakke fra Horze.

    Jakken er den eneste jeg er 100p sikker på at kunne passe.
    På støvlerne er det jo den der måleguide man kan følge og jeg er 0,5 cm fra at passe dem præcist. Så det er jo lidt af et sats..

    Ridebukser er et kæmpe sats da jeg er str 36/38 i næsten alt men har desværre verdens korteste og tyndeste ben og det tar 1000 år at finde alm bukser der passer..

    Så mega irriterende at skulle gå og vente på noget jeg hele tiden har troet kunne byttes landsdækkende smiley Men ellers kan man jo få pengene tilbage også køre ud i horse vallensbæk og prøve tingene rigtigt på.

    Bestilte også kun fra horze frdi de havde det der 3for2 tilbus og jeg fik ridebukserne med "gratis"









  • #14   22. nov 2018 Fik byttet det jeg fik, kun fordi de havde begge varerne i butikken.

    Ringede derud inden jeg kørte smiley


Kommentér på:
Horze bestilling

Annonce