{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

ÅÅÅÅÅRH en møg eftermiddag {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der har den DÅRLIGSTE eftermiddag/aften længe???

var til dressur undervisning for 2 gang.. og jeg synes bare det gik af LORT til... så jeg red ud af banen med en rigtig DÅRLIG smag i munden..

bagefter fortæller hende, som fik undervisning bagefter mig, så at underviseren havde rost mig (til hende), og sagt at der var sket meget på bare 14 dage.... hvorfor sagde hun det ikke til mig??? (eller var jeg så irriteret på mig selv at jeg overhørte det???)

Det er også bare fordi jeg bliver sur på mig selv over hvorfor fanden jeg ike bare kan knipse med fingrene og så blive en bedre rytter *suuuuuk*

bagefter står jeg og snakker med formanden for klubben (som søger stald osv da han vil til at avle).. så kommer jeg til at nævne at den gård, som ejer det jord isabella går på, den kommer til salg.. og nu overvejer han at købe den, og så står jeg uden græs.... dette stykke er ellers helt perfekt fordi hun ikke kan springe ud *hulk hulk*

så kommer jeg hjem til en MEGA belastende og træls kæreste.. som bare ikke fatter at han skal skride væk fra mig.... så overvejer at tage hjem til min mor... men hvis skal så passe isabella i morgen tidlig?? *suk*

andre som har dårlig dag???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅÅÅÅÅRH en møg eftermiddag
Kommentér på:
ÅÅÅÅÅRH en møg eftermiddag

Annonce