{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken showshine er bedst?
  • #2   2. jan 2019 Bruger den billige fra Land og Fritid, måske er den fra Equisana?
    Der er mere i den end den fra Blue Horse og jeg synes den er langt bedre! smiley
    Den er drøj i brug, holder længe og gør bare pelsen glat og lækker - uden at fedte! smiley

• #3   2. jan 2019 Jeg bruger produkterne fra Carr&Day&Martins smiley
    Hvorfor : fordi skidtet virker som det skal og jeg kan godt duften af det smiley
    Min hest har en tendens til at danne dreadlocks, så et par pift i halen, starter med børste fra neden og går opad - vupti puf hale som ik er filtret smiley

• #4   2. jan 2019 Har ogsp overvejet Day and Martin..

Lidt ærgerligt at man ikke kan få brugt det hele smiley kan evt åbne flasken og hælde den over i en blomster forstøver ?

• #5   2. jan 2019 Havde engang en jeg havde købt i land og fritid som bare var så god! Kan dog ikke huske hva den hed da det er flere år siden jeg sidst har ejet en showshine og der plejede det st være Blue hors

• #6   2. jan 2019 Det kan du sagtens - indholdet er i en pose inde i flasken. Så ingen problemer. smiley jeg har fundet ud af at det hjælper at ryste flasken meget og så virker den igen. Det mærkeligt at problemet med deres flasker først begynder, når man har brugt halvdelen af indholdet

• #7   2. jan 2019 Det er nok fordi at indholdet måske efter lidt tid inden i flasken får en anden konsistens og derfor klumper sig sammen i røret til dysen?

• #8   2. jan 2019 Tror jeg også smiley

• #9   2. jan 2019 Arbejder i min fritid i hjem og fix og der har vi sådan blomster forstøver til vand eller gødning man kan købe.

Har tænkt
    På at købe sådan en også købe en dyr showshine også dosere lidt ned i så jeg ikke får brugt den op lige med det samme.

Sys 179kr for sådan en fra blue hors er lidt dyrt ift. Hvor hurtigt man faktisk bruger produkter op..
    eller er det bare mig?

• #10   2. jan 2019 Har i btw 2 forskellige fra Day and Martin? Eller er der en alt i en både til krop, man og hale? smiley

• #12   2. jan 2019 Jeg bruger den til man & tail. Jeg bruger ik til resten af kroppen men er sikker på man sagtens kan.

• #13   2. jan 2019 Jeg bruger Carr&Day&Martin.
    - Mane and Tail
    - Dreamcoat
    - Tack cleaner 1 og 2.

Synes de laver nogle rigtig gode produkter både til hest men også til læderpleje! smiley

• #14   2. jan 2019 Jeg foretrækker cowboy magic smiley
    Den er drøj i brug og giver ikke sådan noget "glat fedtet" hår som gør ens fingre glatte så snart du rør ved det, som nogle andre showshine gør smiley

• #15   2. jan 2019 kan man købe den på nettet?

• #16   2. jan 2019 Herhjemme er vi glade for Blue Hors og Leovet

Kan absolut ikke anbefale Equsana og Stübben - og flasken fra Carr&Day&Martin er elendig! Det rør som er inde i flasken når kun halvt ned i flasken og vacum effekten virker ikke! Stod med en flaske da jeg skulle klargøre heste til kåring og det blev ikke med showshine fordi den bare ikke ville smiley Øv!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #17   2. jan 2019 jeg er stor tilhænger af Blue Hors' showshine.

Den gør altid sit job til UG smiley

• #18   2. jan 2019 jeg bruger denne og har ikke fundet nogen bedre synes jeg.

profilbillede
  • #19   2. jan 2019 Jeg elsker den fra nathalie horsecare og den dufter virkelig godt sådan virkelig ren duft og så støjer den ikke min hest kan ikke lide spray men den der er fin

• #20   2. jan 2019 Jeg elsker også min fra natalie horsecare smiley

• #21   3. jan 2019 Jeg er fan af Foxfire; den er VIRKELIG god! Den er en smule pebret, så vidt jeg husker, men er pengene værd. Desværre fås den ikke så mange steder. Den er meget drøj i brug, den giver glans, og hesten bliver silkeblød uden at blive fedtet, hvilket jeg synes er tilfældet med den fra Nathalie Horsecare, som ellers dufter vidunderligt. Og så holder den længe. Duften er også fin, men slår ikke førnævnte. Jeg ved godt at hesten er ligeglad, men jeg er en sucker for produkter med lækker duft. smiley Leovet laver også en, der er lækker. Den holder ikke så længe som Foxfire, men er ellers god, og med lææææækker duft. De laver to; en med rødt håndtag, og en med hvidt; det er den røde, der er god. smiley

• #22   3. jan 2019 Nu er jeg nysgerrig og uvidende.

Hvad får I ud af, at bruge showshine??
    Hvad er fordelene?

• #23   3. jan 2019 Jeg bruger det kun til filtret man & hale smiley god balsam effekt smiley

• #24   3. jan 2019 Jeg bruger Equsanas showshine, den er jeg rigtig glad for. Både på køerne til show og til hestene smiley

Synes det giver et rigtigt flot resultat, og derudover er det godt til hale om man til at rede det ud. Jeg har heller ikke prøvet så mange andre brands udover den, men jeg synes den er bedt til prisen, og kan godt lide duften smiley

• #26   3. jan 2019 Doctor Who - jeg bruger det når jeg skal rede hale og man ud. Det er ligesom balsam. Når jeg vasker halen kommer jeg det også i bagefter. Det blødgør og gør den nemmere at rede ud smiley

• #27   3. jan 2019 Jeg har også altid brugt blue hors og været rigtig glad for det, men da Equsana er begyndt at lave plejeprodukter, og der var udsalg på 3, valgte jeg at købe en showshine der. Den fungerer rigtig fint, nem at bruge og emballagen virker smiley

Jeg bruger showshine næsten hver dag, da jeg har en delvist hvid hest. Bruger det også altid i man og hale, så jeg ikke river alle de fine hår med ud. Det gør også, at mudderet lige bider sig lidt mindre fast, og så kan jeg godt lide at bruge det her i dækkensæsonen, så dækkenet glider lettere og ikke slider sådan på pelsen (nu slider ingen af mine dækner, men showshine gør det endnu bedre og mere bevægeligt - så glider de bare ovenpå pelsen). Og så synes jeg, det er pænt og giver en fin glans til både pels, man og hale smiley

• #28   3. jan 2019 Tricket med baby olie kender jeg...
    Og jeg bruger diverse detangler produkter til hale/ man ved behov før børstning.

Så, showshine er "samme funktion, andet navn"?

• #30   3. jan 2019 Jeg bruger Absorbine, synes den er fantastisk smiley Den er effektiv og holder længe, og så dufter den helt vildt godt smiley
    Jeg bruger den primært til man og hale, som bliver flettet efterfølgende, og så til halter shows en gang om året samt photoshoots, ellers bruger jeg det ikke på kroppen.

• #31   3. jan 2019 Har prøvet mange forskellige men bliver ved med at sværge til Leovet.. De har i øvrigt også en mega god hovolie

• #32   3. jan 2019 Leovet? Hvilken prisklasse?

• #33   3. jan 2019 Jeg har prøvet mange forskellige efterhånden, da jeg har arbejdet som groom, så der blev der brugt MEGET showshine smiley

Den bedste var klart den fra Natalie Horsecare, den er drøj i brug, dufter godt, er olieret (derfor bruger man ikke så meget synes jeg) uden den bliver fedtet, og så gør den pelsen/halen/manen flot skinnende smiley

Før var jeg gladest for Carr & Day & Martin, men den er altså skiftet ud nu smiley

• #34   3. jan 2019 Jeg har lige hentet en mane and tail spray fra Nathalie horsecare på posthuset. Har ikke prøvet den før. Det sidste halve år har jeg brugt en 7 år gammel showshine fra blue hors til man og hale, som sjovt nok ikke var helt god længere smiley

• #35   3. jan 2019 Hmm det er jo et kæmpe udvalg.. jeg aner nu ikke hvilken en jeg skal vælge ahaha

• #36   4. jan 2019 Jeg har to forskellige fra Carr, Day & Martin - både den lilla og lyserøde.
    Jeg har ikke haft problemer med ikke at kunne bruge den helt op - tværtimod har jeg endda været imponeret over at kunne bruge absolut alt produktet i dem smiley

Jeg har også læderprodukterne - super nemme at bruge.

De kan købes mange steder. Jeg har erfaret, at Horselab umiddelbart er billigst med læderprodukterne og Mane n' Tail, men at Horzes faktisk næsten er lige så billige ved brug af rabatkoden "hzsignup"

• Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 5 Emner: 12 Svar: 59
    #37   5. jan 2019 Jeg bruger carr&day&martin. Det virker bare som det skal

Kommentér på:
Hvilken showshine er bedst?

Annonce