505 visninger
|
Oprettet:
Bordopvaskemaskiner {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en til min lejlighed.
Ville høre om nogen af jer har en?
Hvis, så hvordan har i sluttet dem til? Og kan i anbefale et bestemt mærke?
Mvh Gry
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
De fylder ret meget ift hvad der kan være i dem.
De er kun til tallerkener, bestik, glas osv. En gryde, og der kan ikke være mere.
De koster ca det samme som en "rigtig" opvaskemaskine.
Har du ikke mulighed for at sætte en fuld størrelse opvaskemaskine op i stedet?
Har du for lidt plads til det, så tror jeg heller ikke at du har ledig bordplads til bord opvaskemaskinen.
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
Det var en Bosch, den var mega god, og man skruede den bare på vandhanen når man skulle bruge den og så af igen når den var færdig
Jeg ville ikke have været min foruden
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.637
En bordopvasker fylder mere end den gavner.
Den halve opvasker koster lige så meget, hvis ikke mere end en alm opvasker. Men de penge kan være givet godt ud. Det "koster" i plads, et halvt underskab. Bare ta lågen af og sæt den på en hylde. Den skal monteres på samme måde som en alm opvasker. Så der skal selvf bores huller i skabs siden ind til vaskeskabet, for at få adgang til vand og afløb og findes et elstik. Det skal du ha tilladelse til af boligejer / boligforening.
okt 2010
Følger: 64 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.760
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
den har kørt mere eller mindre dagligt siden jeg har købt den.
0 sygedage. ½ opvasketabs er nok pr vask.
det synes jeg da godt man kan anbefale
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Min er en Electrolux til ca. 2200 kr. Ja, den fylder på bordet. Men den fylder der hvor min opvask stod før
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 44 Heste: 6 Emner: 46 Svar: 203
Har plads til en stor opvasker, syntes bare de er lidt dyre i forhold til bordopvaskemaskinen og i forhold til vi kun er to mand i lejligheden. Gad god have en der kan monteres på vandhanen da jeg ikke helt kan se mig ud af at skulle til og borde huller og montere
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Ulempen er jo så at du ikke kan bruge din vandhane i 2 timer.
Hvis jeg havde plads til en rigtig opvaskemaskine, så tog jeg den. Til 2 personer nok en smal model.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 768
HUSK hvis du ønsker en opvaskemaskine, bord model eller alm, og det er fast tilslutning, så skal installationen foretages af autoriseret vvsér af hensyn til forsikring mm. - med mindre der har været opvasker tilsluttet før, og installationerne er der i forvejen.
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.637
Link til den smalle. Den første jeg faldt over på Google.
https://www.whiteaway.com/hvidevarer/opvaskemaskine/fritstaende-opvaskemaskine/product/candy-cdp-1l949w/?gclid=EAIaIQobChMI3-nu6dLo4AIVlOF3Ch0XpAYyEAQYAiABEgKaIfD_BwE
Link til den halve.
https://www.whiteaway.com/hvidevarer/opvaskemaskine/bord-opvaskemaskine/product/scandomestic-wfo2207/?gclid=EAIaIQobChMI3-nu6dLo4AIVlOF3Ch0XpAYyEAQYBSABEgK8-PD_BwE
Husk at se jer godt for med priser, da der kan være gode penge at spare.
Bordopvaskemaskiner