{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har nogen handlet her med succes? :-)
  • #1   17. maj 2019 til de priser kan det kun være Kina varer, så jeg turde godt købe fra dem, men med tanken i baghovedet med at det måske ikke ser ud som på billedet når det ankommer og kvaliteten ikke er super smiley

  • #2   17. maj 2019 Okay smiley mange handler gladeligt på Wish og modtager ting de er fornøjede med smiley så mon ikke man bliver glad for det.. Man får jo lidt det man betaler for..
    Jeg foretrækker normalt at handle hos de jeg kender, men finder ikke altid det jeg kan lide.. I hvert fald ikke med den mode der er for tiden.. smiley

    Mvh TT


  • #3   17. maj 2019 helt sikkert! jeg har selv handlet en del på Wish og har været glad for det meste. men ja pris og kvalitet hænger samme smiley

  • #4   17. maj 2019 Kender ikke de to sider, men har da handlet en del på wish med blandede oplevelser, de fleste ting har været rigtig fine til prisen, dog vil jeg sige at Kina størrelser er mindre end vores, så hvis man normalt er en M så ville jeg tage en L eller XL alt efter produkt.
    Jeg selv køber 2 str. over min "normale"


  • #5   17. maj 2019 Okay nu kiggede jeg lige og den øverste side kan jeg se t der er en del kjoler som også er på wish dog er de billigere på wish smiley

  • #7   17. maj 2019 hvis I kan finde det i vil have på Wish så er der ofte en del anmeldelser man kan kigge igennem. folk skriver om tøjet er mindre i størrelsen og hvor meget større man bør købe, samt kvaliteten. det giver ofte en klar fornemmelse om det er pengene værd lige at kigge dem igennem smiley

Kommentér på:
Har nogen handlet her med succes? :-)

Annonce