{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til shetlænder
  • #1   5. jul 2019 Hun får det samme som de andre.. Vitaminer og hø.. smiley Men kan anbefale dig at kigge på amequ's foder, f.eks kraftur eller aveve light mix zero.. smiley

  • #2   5. jul 2019 vitaminer og hø/ græs om sommeren - intet kraftfoder

  • #3   5. jul 2019 Omega 3 kraftur, men kun en smule, fordi han får noget tilskud og de andre får. Derudover vitaminer og hø

  • #4   6. jul 2019 Først og fremmest vil det være en ide, at vide hvad der er i dit kraftfoder. Hvilken kvalitet er dit hø? Hvor meget sukker og fiber indeholder det så du netop kan supplere med rette mængde ved siden af.

    Nu er min hoppe ikke føl, men kommende avls hoppe og hun har lidt for meget om maven og er pt. på skrump hvilket vil sige hun køres efter lavt sukker og stivelse.

    Jeg har købt testet hø fra ét sent slet, så sukker er i bund men fiber i top.

    Der næst suppleres der med mineraler, Equigard, Hippolyt Glucogard og hørfrø (de gule). smiley Den anden pony kører blot på Lucerne (uden noget tilsat så sukker er i bund), mineraler og hø.

    Så mit råd vil være, få en ind over som har styr på fodring og få lagt en foderplan det er så meget bedre givet ud på den lange bane. smiley

    De avler jeg har kendskab til fodre deres føl med:
    Pavo
    Dangro
    Nordic Horse
    St Hippolyt (det mærke jeg selv kører med)

    især nævnes der: vitality, omega fiber eller gastric zero og espo3 til føl, som nogle af de vigtigste ting.


Kommentér på:
Foder til shetlænder

Annonce