{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

har du prøvet at blive snydt?? {{forumTopicSubject}}

jeg var ude og kigge på en hest som jeg skulle låne i 1-2 år for 14 dage siden og vi aftalte at hun skulle komme med ham d. 29 eller 30 i denne måned. så er jeg inde på markeds pladsen og kigge idag og så er den hest jeg skal låne til salg derinde er det ikke frækt????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har du prøvet at blive snydt??
  • #1   19. jul 2007 ja det er helt ok at ombestemme sig men så giver man besked til den anden part

  • #2   19. jul 2007 sikke en sørgelig historie... det er meget irriterende at man ikke kan stole på folk mere

  • #3   19. jul 2007 jeg bor i kolding og rider lc/lb

  • #4   19. jul 2007 line z lækker hest

  • #5   19. jul 2007 ok ss

  • #6   19. jul 2007 ja, blev det med Pepsi, som jeg lejede fra Gelså dalen

  • #7   19. jul 2007 marianne skulle du så ik låne den aligevel??

    kram michelle


  • #8   19. jul 2007 jeg vil nok blive godt sur hvis det var mig.. det mindste hun kunne gøre var da at give dig besked hvis hun havde ombestemt sig.

  • #9   19. jul 2007 ja har lige snakket med hende så siger hun at hun troede ikke at jeg ville have den fordi jeg ikke havde skrevet og det er total løgn jeg skrev om hun vidste hvornår den kom og det vidste hun ikke så regner jeg da med at hun skriver når hun ved noget hvor er jeg bare sur

  • #10   19. jul 2007
    Ja jeg er proevet at blive syndt.

    Jeg byttede min pony vaek for en hest paa samme niveau, hesten var saa godt nok 'kun 159-160cm', saa den havde en dum hoejde. Men var meget god til at springe, jeg var oppe at proeve den 2 gang og havde ponyen med. Saa de nye ejere ogs kunne proeve hende.
    Jeg kunne godt lide at ride hendes hest og vi arbejdede godt sammen, saa vi besluttede ogs for at bytte, heldigvis fik vi dem til at skrive under paa en kontrakt.
    Vi kom hjem med hesten og den foerste dag longerede/ lod den loebe lidt rundt, og anden dagen ville jeg ride den. Men foer jeg overhovedet havde faaet begge foedder i stigboejlerne saa stejlede krikken, og blev ved med det hele tiden.
    Jeg gav den en chance og taenkte at det maaske var fordi den var et nyt sted henne, men den blev ved. Efter 5 dage ringede vi til den gamle ejer, men selvfoelgelig ville de ikke tage den tilbage og de blev ved med at sige at det var mig der havde gjort den tosset.

    Vi blev desvaerre noed til at faa en advokat paa sagen og 'thank god' for at vi fik dem til at skrive under paa en kontrakt.
    Vi fik heldigvis ponyen tilbage og de tog den tossede krikke tilbage.


  • #11   19. jul 2007 LineZ • Stald Zederkof •
    Jeg kan garantere dig for falcon har det godt ved Holm, og hun går ALDRIG af med ham, de 2 har et helt spedielt bånd!


  • #12   19. jul 2007 Jeg lånte min fjolle ud til en ung dame i Nordjylland, som ville købe ham efter 6 mdr. Hun skulle bruge de 6 mdr. til at sparer pengene sammen til hesten og derfor aftalte vi at hun ikke skulle betale leje til mig, da hun stod med alle udgifterne til hesten selv, altså opstaldning, foder, smed og dyrelæge samt forsikring, da min ikke ville dække for en udlånt hest. Vi lavede også en kontrakt på det hele.

    Efter en uge skrev hun til mig, at hun havde målt ham til at være 4 cm mindre end hvad jeg havde opgivet i papirene. Jeg skrev tilbage at hvis det var et problem med højden måtte hun komme tilbage med ham, men det var det ikke, ville bare sige det. Kort tid efter får han en hovbyld, hvor jeg igen siger at hun kan komme med ham, hvis hun ikke ville have ham, da ingen vidste hvordan det ville ende med den byld, men det ville hn heller ikke, nej han skulle nok kommer over den. Det gjorde han også. Så flytter hun ham ud til hendes svigerinde, hvilket jeg godt ved at han skal og det er også fint for mig. Der får han det forkerte foder så han bliver helt ustyrlig og lidt voldsom for hende. Jeg beordre hende til at skifte foder med det samme, da han ikke tåler alm foder, hvilket jeg havde sagt til hende inden hun fik ham. En af mine betingelser var nemlig at hun fortsatte med at give ham islænderfoder og det lovede hun at gøre. Han blev dog rolig igen han fik det at spise.
    Efter 5 mdr. begyndte hun igen med at han nu var en lille hest, hvor jeg så beder hende om at tage beslutning om om hun ville købe ham eller ej, for nu var jeg ved at være træt af at hun hele tiden kom med forskellige kommentar´omkring ham. Hun fik en uge og da den var gået skrev hun en sms om at hun ikke ønskede at købe ham, da han var for lille for hende.
    Hun tilbød mig at passe ham til jeg fandt en køber til ham og hun satte ham på nettet for mig, da hun havde redet ham i de måneder hun havde ham og han havde ændret sig deroppe under rytter. Min mand var nu af en anden mening og efter ca. 2 uger kørte vi til Nordjylland og hentede Twister hjem igen. Hun kunne ikke selv komme med ham og jeg gad ikke lave en større sag ud af det hele - hun skulle nemlig ikke have min hest i længere tid, når hun alligevel ikke ville købe ham!

    Idag er jeg overnud lykkelig for at han er kommet hjem igen. Han skulle egentlig være solgt, men jeg har for det første ikke fundet den rette til ham, og for det andet vil jeg heller ikke sælge ham, da jeg er meget glad for ham. Skal jeg endelig af med ham, så bliver det fordi jeg får en større hest... Han er bare så dejlig og bare så glad for at være hjemme hos mig igen :D)


  • #13   19. jul 2007 Du kan jo godt låne den, selvom den er til salg.

Kommentér på:
har du prøvet at blive snydt??

Annonce