352 visninger
|
Oprettet:
Søger praktik {{forumTopicSubject}}
Ville lige høre om der var nogen der havde gode ideer til praktiksteder omkring Køge? Meget gerne hvor jeg evt skal med toget i retning mod Kbh da jeg kender linjen så godt. Gerne indenfor heste/dyr og helst ikk dyrehandlere
(Billede af mine egne 3 heste)
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 892 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.111
sep 2014
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 76
Når ja dem er der da også tak.
aug 2016
sep 2014
aug 2016
Slå det op.
Dit problem er, at hvis du leder efter praktikplads, hvor du arbejder med dyr, så er der mange andre end dig, der gerne vil være dyrepasser, veterinær sygeplejerske osv.
Dvs det er relativt svært at finde praktikplads.
Og bagefter er det i nogle af brancherne svært at finde jobs.
I landbruget er der markarbejde, pasning af dyr og en god landmand er en tusindkunstner, der også kan en del ift reperation af maskiner, bygninger osv.
Med andre ord, kan du finde varierende opgaver i landbruget.
Og jobs.
Men helt grundlæggende.
Du skal afgøre med dig selv, hvad du får arbejdsglæde af, og hvad du vil.
Og så skele til, hvad du kan.
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.637
Du skal ud og sparke døre ind, hvis du vil i praktik. Ha et CV med, der fortæller hvad du kan, hvilken erfaring du har og hvad du gerne vil i fremtiden. Bliv ikke nedslået hvis du skal søge 20 eller flere steder. Det er bestemt ikke det letteste, da der er 100vis af unge, der som dig, søger, at ha med dyr, at gøre. Men jeg kan godt forstille mig, at rideskoler og avlere vil sætte , stor, pris på x mrds gratis arbejdskraft. Så bare klø på og opgiv ikke ved de første 20 eller flere afslag.
Pøj pøj.
sep 2014
SUNSHINE
Ja det er gratis jeg forstår at jeg ikk må tjene penge. Jeg har travlt hele denne weekend og er booket op og jeg skal måske allerede fortælle på mandag hvad jeg vil i praktik med så derfor er jeg lidt stresset over det hvis det er sådan. Og mange tak
Søger praktik