{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger praktik
  • #1   1. aug 2019 Du har glemt at skrive, hvad du vil??

• #2   1. aug 2019 Dyreværnet har lige søgt på facebook, kunne jeg se.

• #3   1. aug 2019 Har bare skrevet indenfor heste/dyr da jeg er lidt åben overfor hvad der er. Ved ikk helt hvad jeg vil men Ungecenteret der vil have mig ud i praktik. Derfor søger jeg lidt inspiration. Har selv 3 heste 2 islændere og 1 koldblodstraver og ellers en masse kaniner og 6 marsvin.

Når ja dem er der da også tak.

• #4   1. aug 2019 Landbrug?

• #5   1. aug 2019 Ved ikk hvad man laver i landbrug?

• #6   2. aug 2019 Shy Sheila.
    Slå det op.

Dit problem er, at hvis du leder efter praktikplads, hvor du arbejder med dyr, så er der mange andre end dig, der gerne vil være dyrepasser, veterinær sygeplejerske osv.
    Dvs det er relativt svært at finde praktikplads.
    Og bagefter er det i nogle af brancherne svært at finde jobs.

I landbruget er der markarbejde, pasning af dyr og en god landmand er en tusindkunstner, der også kan en del ift reperation af maskiner, bygninger osv.
    Med andre ord, kan du finde varierende opgaver i landbruget.
    Og jobs.

Men helt grundlæggende.
    Du skal afgøre med dig selv, hvad du får arbejdsglæde af, og hvad du vil.
    Og så skele til, hvad du kan.

• #7   2. aug 2019 Går ud fra det er gratis for arbejdsgiver?
    Du skal ud og sparke døre ind, hvis du vil i praktik. Ha et CV med, der fortæller hvad du kan, hvilken erfaring du har og hvad du gerne vil i fremtiden. Bliv ikke nedslået hvis du skal søge 20 eller flere steder. Det er bestemt ikke det letteste, da der er 100vis af unge, der som dig, søger, at ha med dyr, at gøre. Men jeg kan godt forstille mig, at rideskoler og avlere vil sætte , stor, pris på x mrds gratis arbejdskraft. Så bare klø på og opgiv ikke ved de første 20 eller flere afslag.
    Pøj pøj.

• #8   2. aug 2019 Det jeg klar over men det er der jeg lige kan rumme og være pt omkring dyr osv. Jeg aner ikk hvad jeg vil være overhovedet og havde regnet med bare og skulle have et arbejde men ungecenteret syns jeg bare skal i praktik. Men ja okey tak for info i hvert fald der er meget og tænke over. Eneste er at jeg vidst nok kun har til på mandag og finde på nogen ideer så derfor jeg er lidt stresset over det håber jeg har længere tid.

SUNSHINE
    Ja det er gratis jeg forstår at jeg ikk må tjene penge. Jeg har travlt hele denne weekend og er booket op og jeg skal måske allerede fortælle på mandag hvad jeg vil i praktik med så derfor er jeg lidt stresset over det hvis det er sådan. Og mange tak

Kommentér på:
Søger praktik

Annonce