{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed på Sydfyn.
  • #1   14. aug 2019 Hmm - gad vide om Tom Williams køre der 1 prøv at kontakt ham - super dygtig og rolig

  • #2   14. aug 2019 Jeg har haft brugt Tom Williams. Hvis du stadig kan lide Adam McShanes måde at trimme på (eller, altså hvis du stadig er til den type), så skal du ikke vælge Tom Williams. Han er skide dygtig, men han beskærer hestens hove meget kort.
    Mini gik i 5-6 måneder uden smed mellem sin sidste beskæring fra Tom Williams, til Adam McShane kom og så hende første gang. Her ville han ikke røre hende, for da var hun mindst 1-1,5 cm for kort.. I øvrigt taler Tom Williams ikke dansk.

    Men jeg har haft Bergers ude. De kører jo på Fyn, og jeg er faktisk vældig tilfreds med det arbejde, der blev gjort.
    Det var Nikolai, der var hos os. Men tænker de alle er dygtige. smiley De kunne komme rigtig hurtigt, fordi de er så mange smede i firmaet.


  • #3   14. aug 2019 Lone busse kan anbefales

  • #4   14. aug 2019 Lægger Lone Busse sko? Hvis ja, kan du give mig tlf nummer. smiley
    Sofie - Synes bare Bergers er så dyre..

    Mvh TT


  • #5   14. aug 2019 Altså, jeg undersøgte faktisk inden ift. pris, fordi jeg synes at folk er meget dyrere her på Fyn. Men Bergers var billigere end nogle af de andre jeg fandt (bl.a. Morten Kramer).
    Han gjorde et godt stykke arbejde, og så var det i øvrigt med betaling på faktura (over mail), så jeg slap for det der trælse noget med at skulle have lige penge med kontant eller stå og fumle med mobilepay smiley


  • #6   14. aug 2019 Madsen - se pb

  • #7   14. aug 2019 TT - ja Lone lægger sko på - jan ikke lige huske prisen - hun var her for 5 år siden og lagde sko på en "plejehest"

  • #8   14. aug 2019 Du finder en liste på hestens værns hjemmeside ved og søge på registrerede beslagsmede på google.

    De fleste smede på Fyn har ret travlt pt. efter ferie og alle beslagsmede ligger sko på.

    Og priserne på Fyn er også ret ens.


  • #9   14. aug 2019 Sofie - men det var vel ikke sko? Og Morten gav mig faktura smiley
    Maria - Ja det har de vel.. Men jeg er nødt til at gøre et forsøg på at få nogle ud jo..

    Mvh TT


  • #10   14. aug 2019 Jah lone ligger sko på og er super sød

  • #11   14. aug 2019 +4522893808 her er nummeret

  • #12   14. aug 2019
    ..... Derfor nævnte jeg listen så du kan begynde og ringe fra en ende af.


  • #13   14. aug 2019 TT: Det er kun "gamle" klienter som Morten Kramer stadig sender faktura til da det desværre ikke er alle hestemennesker som forstår at betale for en ydelse og derfor kræver Morten nu ofte betaling inden beskæring

  • #14   14. aug 2019 Fyns Beslagsmedie smiley

  • #15   15. aug 2019 siger også Fyns Beslagsmedie, man får regningen på mail men rabat hvis du mobilepayer når de har været der. Det bliver taget hensyn til hesten hvis den er urolig og de har rettet min gamle hest op efter en dårlig Smed med rigtig godt resultat koster omkring 1300 for beskæring og 4 sko

  • #16   17. aug 2019 hvad med Christian muller er han ikke også fra fyn husker jeg:)

  • #17   17. aug 2019 Jeg bruger Morten Kramer og før ham PH, hvor det oftest var Morten der kom ud. Jeg synes ikke jeg nogensinde har haft problemer med nogle af dem. Hverken med at få kontakt, kvaliteten af arbejdet eller servicen. Tværtimod. smiley
    Ved kontakt tilkendegiver jeg mit behov, om det er akut eller bare kan passes ind inden for rum tid når vedkommende er i nærheden.
    Jeg har ikke nogen forventning om at jeg kan få kontakt i weekender eller udenfor ‘normal’ arbejdstid i hverdagene mm jeg betaler mere for det og/eller tilkendegiver at det er akut - fx halthed.
    Som så mange andre fagfolk regner jeg med at smeden vurderer sine besøg ud fra de oplysninger der gives. Dvs en rutinemæssig beskæring kommer bag i køen hvis der fx er en halt hest der skal tilses/sygebeslag etc.
    Som alle andre mennesker forventer jeg også at min smed er et helt almindelig menneske, som også kan have en sygedag, have et barn syg etc. Der kan derfor komme en ændring i en aftale.
    Jeg forventer i det tilfælde at blive informeret og det er jeg altid blevet.
    Jeg er desuden megaglad for at muligheder for mobilepay er kommet. Det er da 100 x nemmere end at skulle vente på en faktura og så logge på netbank smiley
    Og jeg kan sandelig godt forstå at de erhvervsdrivende er lige så begejstret for at få pengene med det samme. For vi må bare indse at der blandt hestefolk er mange svigefulde som egentlig ikke har råd til det.


  • #18   18. aug 2019 Jeg har fundet en der kommer i morgen smiley

    Mange tak for hjælpen alle sammen smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Smed på Sydfyn.

Annonce