{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Hvor mange sække halmpiller? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
I dag har jeg tømt hele løsdriften som jeg gør hvert år. Forskellen er at I år tænkte jeg at genbruge det som var tørt og også noget af det som stadig er piller, de andre år har jeg bare skovlet det hele ud.. Men hvor mange sække halmpiller tror I jeg har "sparet"?
Jeg undrer mig nemlig om det er det ekstra arbejde værd smiley

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange sække halmpiller?
  • #1   14. sep 2019 Synes det er svært at vurdere ud fra billedet, men det ser ikke ud af ret meget. Måske 4-6 sække?
    Tror hvis det var mig ville jeg hellere lade være med at give de sidste 4-12 sække de normalt ville få (alt efter hvor meget de lige sviner) inden den skulle tømmes i stedet for, så der ikke er så meget tørt tilbage. Det andet virker umiddelbart spild af tid, men det er som sagt svært lige at vurdere hvor meget der præcist er smiley


  • #2   14. sep 2019 Skal ikke kunne sige hvor meget du har sparet, aner ikke hvor store sækkene er, men vil personligt altid mene at man burde gemme det der fungere, det er spild bare at smide det ud smiley

  • #3   14. sep 2019 Man plejer at sige ca 1 dæk pr kvadratmeter.

    Smid et par sække ud og fordel dem på et par kvadratmeter.
    Spred det gamle strøelse i samme tykkelse.

    Og ja, smid ikke ud, hvad der fungerer og du skal bruge og ellers erstatte med nyt.


  • #4   14. sep 2019 Nu er jeg færdig med at fylde op, og det er selvfølgelig nemt at se hvad der er brugt og nyt smiley men jeg har sparet 15 sække halmpiller.. (Der lå jo selvfølgelig ikke 15 sække i bunkene da de jo fylder mindre som nye) smiley

    Mvh TT


    profilbillede
  • #5   15. sep 2019 Tja, jeg tænkte omkring 10 sække, men synes at det er super godt at genbruge det der kan! Det andet er resursespild! smiley

  • #6   15. sep 2019 Maria - Det har du fuldstændig ret i, og jeg er faktisk lidt flov over hvor meget god strøelse jeg har smidt ud de andre år smiley smiley

    Mvh TT


  • #7   15. sep 2019 Det skal du ikke være, det kan du ikke gøre noget ved alligevel, så det er spild af energi smiley men vær glad og stolt over at du er blevet klogere! smiley

Kommentér på:
Hvor mange sække halmpiller?

Annonce