{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Nathalie Horsecare. Har I oplevet? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Jeg er mildest talt chokere smiley Jeg brugte gavekortet jeg fik af Nathalie Horsecare og bestilte deres shampoo til røde heste. Da jeg hentede pakken i dag, var der en håndcreme i, i stedet for.. Og ingen retur seddel smiley Jeg skrev så en mail, at jeg havde modtaget fejl vare og at der ikke var en retur seddel med, og spurgte så om de ikke ville sende mig retur sedlen således at jeg kunne aflevere cremen og få den bestilte shampo tilsendt.
Jeg brugte overhovedet ingen udråbstegn e.l. Og havde sendt en professionel høflig mail. Så fik jeg en mail tilbage hvor hun skrev at jeg var utaknemmelig og at sådanne som mig gjorde at de ikke havde lysten til at sponsorere, og at det var menneskelig at fejle og at jeg ikke fik noget som helst.. Hverken retur seddel eller den bestilte shampo smiley smiley Sikke en kundeservice.. Og jeg kommer så ikke til at bestille noget derfra igen.. Hvis jeg en anden gang vinder et gavekort derfra, så giver jeg det væk.. smiley Hvorfor give et gavekort hvis man ikke må bestille det man ønsker og har brug for?
Har I oplevet dårligt service derfra?

Er faktisk rigtig ked af det da jeg aldrig har set shampoo til røde heste før, og havde glædet mig til at prøve den, og havde tænkt at det var vores nye shampo for fremtiden..

Ved I måske om der er andre der fører shampoo til røde heste? smiley

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nathalie Horsecare. Har I oplevet?
  • #1   19. sep 2019 Du kan prøve en rød farvebombe til mennesker måske? hahaha. ej. spøg til side.

    Det var da træls. Har ikke selv prøvet at handle dér, men det lyder da som virkelig dårlig service. Kan da godt se, det er træls, at de mister endnu flere penge så. Men det er jo dem, der har lavet fejlen i første omgang.


  • #2   19. sep 2019 Nu ved man ikke hvordan din mail ser ud, du kan sagtens skrive den var pæn men at man så kan opfatte den anderledes og samme i anden retning fra hende til dig.

    Der er så mange ting i basal menneske komonikation som mangler for en god samtale når det foregår via mail, du mangler memik og stemmeføring.

    Folk de er så super hurtige til at sige at vedkommende var sådan og sådan og sådan over for en.

    I disse tilfælde tænker jeg at hvis jeg var nød til at være sådan over for en kunde, så havde jeg husket det for der ud kommer jeg sjældent ud.

    Som i har fx bare i dag snakket med 60+ kunder og har nok talt med 60+ gange med chauffører ud over de andre opgaver jeg har haft.

    Og jeg kan næsten ikke engang huske at en har rost firmaet for den service som vi lavede.


    prøv at ring til Natalie horse care i morgen (så har du stemmeføring med) og hør så ad hvad der kan gøres der kan være sket en meget simpel misforståelse


  • #3   19. sep 2019 folk er så gode til at smide lort ud om virksomhederne og så bare glemme alle de gange det går godt

    kunder brokker sig over 1 forsendelse der bliver forsinket og de vil ALDRIG bruge firmaet igen og vi er for ringe og man svines til 15 minutter og problemet er stadigvæk ikke løst

    dagen efter så ligger der 10 nye forsendelser fra samme kunde

    og kunden glemmer liiiige at vedkommende har sendt 100 pakker afsted den sidste uge


  • #4   19. sep 2019 jeg har møj hamrende god erfaring med det Natalie horse care jeg har prøvet

    jeg har prøvet læbepromaden og hånd cremen og begge dele var noget jeg har fået i alt 5 prøver af før jeg endelig købte et produkt fra dem som jeg dog ikke har prøvet endnu men flot lækker flaske med umilbart en kvalitets sprayer som ikke går i stykker bare af man kigger på den som andre (ikke nævnte mærker) jeg har benyttet mig af tidligere


  • #5   19. sep 2019 Skrift, stemmeføring eller EJ! Så burde én kundeservice ALTID holde hoved koldt, og være professionel! Det lærte jeg i min tid som butiks arbejder - som man siger ''kunden har altid ret'' uanset om man syntes de skaber sig, eller ej så er det vores opgave stadig at give en god oplevelse. Og jeg tror da bestemt når der bliver skrevet at du har skrevet pænt så har du da også det, så virker det da totalt gak gak at du så bliver spidset af med, at nå nu kan du intet få.. Slut prut...

    Jeg ville nok skrive pænt om din oplevelse, og at du ønsker det købte produkt, de har udstedt ét gyldigt gavekort - kontakte forbrugerklagenævnet og smide dem en mail - hvis ikke dette løser sig. Og det kan man jo også pænt sige når man snakker med dem, og ærligt fortælle hvor ØV en oplevelse det der lige var, og hvis ikke løsning findes tager man sagen videre.

    https://www.forbrug.dk/artikler/forbrug/test-og-raad/e-handel/fortrydelsesret-og-klager/saadan-klager-du-over-et-netkoeb/


  • #7   19. sep 2019 og ellers kontakt dem du har vundet gavekortet af og vedhæft mailen og spørg om de kan hjælpe.

  • #8   19. sep 2019 Ina - Ja det hele kommer jo an på hvordan modtageren læser det, hvordan indstilling og humør denne er i.. Da jeg skrev denne mail, var jeg ikke vred eller irriteret. Jeg ville bare gerne have styr på det hurtigst muligt smiley

    Mvh TT


  • #9   19. sep 2019 #5

    så kunden har altid ret i at have været hjemme

    når jeg har haft mine chauffører til at rende rundt i 10 minutter ude hos kunden og vedkommende har banket på på alle vinduer og døre som var mulige at komme til og har ringet 2 gange til vedkommende på mobilen

    og kan give PERFEKT beskrivelse af hvordan deres forgang ser ud samt hvilken farve deres 3 cykler i garagen har

    og kan beskrive hvilken farve postkasse + bevise med en seddel i postkassen at chaufføren har været der

    så mener du at det er MIN chauffør der lyver og kunden taler sandt

    at kunden IKKE var hjemme på adressen

    og det er vores fejl som virksomhed

    arrrgh


  • #10   19. sep 2019 #5 kan fortælle dig at jeg har TIT oplevet som i ca 1-2 gange i ugen at få afvide af en kunde de har været hjemme hele dagen

    og det så har vist sig at det har kunden ikke

    jeg har oplevet 1 gang hvor chaufføren ved en fejl har givet ingen hjemme scan på pakken hvor det var en fejl scan og derved har kunden haft ret og der lagde chaufføren sig også fladt på ryggen og sagde undskyld (fordi fejl jo også sker)

    men ellers alle de andre gange så har kunderne ikke kunne tillade sig at opføre sig grimt over for hverken mig eller min chauffør


  • #11   19. sep 2019

    profilbillede
  • #12   19. sep 2019 jeg vil ærlig blive mega provokeret over den der

    skulle bruge den den 28. men det når jeg vel ikke at modtage

    den 28. der er 8 dage undskyld men en pakke kan nå fra kina til dk inklusiv fortoldning på 5 dage

    kommer bare an på servicen for leveringen


  • #14   19. sep 2019 Ja og det er der problemet ligger.. De sender med post nord! Jeg har bestilt SMS adversering på omtalte pakke.. Jeg syntes det havde gået rigtig lang tid så jeg gik ind og tracket den og den havde ligget i pakkeshoppen i mange dage.. Det er IKKE Nathalie Horsecare sin skyld at jeg ikke har fået besked fra post nord.. Men med post nord kan jeg jo regne ud at jeg ikke får pakken.. Deraf min kommentar.. Men den skulle jeg måske have penslet ud..?! Men uanset skriver man ikke sådan til kunden som hun har skrevet til mig.. smiley

    Mvh TT


  • #15   19. sep 2019 Jeg må indrømme jeg også finder din mail ret provokerende. Men når det så er sagt, så må man i kundeservice forsøge at holde hovedet koldt og svare pænt og konstruktivt uanset hvordan man opfatter mailen. Som andre også skriver, kan skrift jo så let misforståes smiley

  • #16   19. sep 2019 sender i en fragt seddel så jeg kan få afleveret cremen

    undskyld men sprøge form og ikke kommenderende

    kan i sende en fragt seddel (tænker du mener retur label) så jeg kan få ombyttet produktet

    kunne tænkes at værdien på produktet måske er så lav at det ikke kan svare sig at sende produktet tilbage

    så du måske kunne få lov til at beholde produktet og få det rigtige produkt også


    eventuelt lige skrive oplevede ved første levering at der gik 8 dage pga manglende Informationsgivning fra fragt firmaet om at få dette produkt

    kan rette produkt blive sendt med anden fragtføre end nuværnede så jeg kan få produktet i tide


  • #17   19. sep 2019 #9
    "og kan give PERFEKT beskrivelse af hvordan deres forgang ser ud samt hvilken farve deres 3 cykler i garagen har", så det er simpelthen okay at chaufføren decideret står og glor ind i forgangen? Det må han jo gøre, når han detaljeret kan beskrive den. Dét synes jeg ikke lyder fantastisk. Hvilket firma er det dog, der kører dén politik?
    I øvrigt er en garage en lukket enhed, så hvis han også går i garagen er det måske lige at gå for vidt, en carport derimod er åben. smiley

    Jeg oplevede for et par år siden at kunne se på tracking, at min pakke var på vej til levering og da jeg stod nede hos hestene kunne jeg se firmaets varevogn køre ind til naboen. Da han var på vej ud af deres indkørsel, skyndte jeg mig rundt om fold og hus og kom ud til en seddel i postkassen om at han havde været her uden at finde nogen hjemme.
    Der var ingen spor i indkørslen efter ham, så han havde ikke været inde på gårdspladsen, for så havde han mødt mig - jeg så bagenden af bilen længere oppe ad vejen...
    Jeg tror simpelthen, at han var kørt forkert ind til naboen og ikke gad køre ind til os og aflevere.
    Han har også tidligere udleveret mine pakker til min nabo, uden at have fået lov.
    Der er kommet klager begge gange - og jo, det er den samme chauffør har jeg fået oplyst fra firmaet.

    Så jeg har oplevet at chaufføren bestemt ikke altid har ret... smiley


  • #18   19. sep 2019 Kommunikation er en svær ting. Især på skrift, fordi der mangler stemme og gestik.

    Når det så er sagt, så er det en rigtig god ting altid at tage udgangspunkt i sig selv. Havde det været mig, havde jeg nok formuleret det ala:

    Jeg har dags dato modtaget en pakke, jeg har købt hos jer. Desværre har det vist sig, at jeg har modtaget en forkert vare.
    Jeg tænker, det må være en fejl, og jeg vil derfor høre, hvorledes jeg skal forholde mig ift. at få varen byttet til den korrekte, eftersom jeg i pakken ikke fandt en returlabel.
    Mvh....

    Alene af den årsag, at så har du ikke på noget tidspunkt anklaget dem for noget. Kundeservice medarbejderen har højest sandsynligt slet ikke noget med pluk og pak at gøre, og er derfor overhovedet ikke personligt ansvarlig for fejlen.

    Samtidig lægger du op til, at DE har bolden ift. om de ønsker at bruge Porto på både returlabel og retur og ny vare, eller om de bare siger "ved du hvad. behold sæben som et plaster på såret"


  • #19   19. sep 2019 Jeg kan ikke se noget problem i din mail.

    Jeg har lige selv fået forkert vare tilsendt fra et andet firma og det er pisse træls når man regner med at få det man har bestilt.

    Jeg synes det er okay at udtrykke utilfredshed på en ordentlig måde, ligesom du også gør.


  • #20   19. sep 2019 loannis

    kunne det tænkes at kundens dør så sådan ud og at garagen ikke er lukket fordi kunden ikke har lukket porten og de 3 cykler er skrig grønne


    profilbillede
  • #21   19. sep 2019 Så jeg synes du skal prøve at ringe til dem i morgen og forklare situationen - og spiller på egen banehalvdel smiley

  • #22   19. sep 2019 loannis og ikke sådannen dør som denne

    eller at dørklokken var blå med pink knap

    eller at kunden havde en rød konebil og der stod en kæmpe sten lige ved indkørslen


    profilbillede
  • #23   19. sep 2019 det var da ringe behandling! uanset om damen har fundet din mail provokerende eller ej, så er det dårligt service og uprofessionelt.

    og så lige en ting for jeg kan se flere der skriver "kunden har altid ret" og den sætning bliver ikke brugt til hvad den er tiltænkt. kunden har altid ret er originalt om at det er dem der bestemmer varene. hvis jeg fx laver en ting som ikke var tiltænkt salg, men der pludselig er mange der vil købe - kunden har altid ret.
    eller
    Hvis jeg har sat ting til salg der ikke sælger - kunden har altid ret.

    kunden har nemlig ikke altid ret, på den måde folk forstår det idag smiley

    nå sidespring! Jeg ville nok ringe engang til dem og håbe du får en anden dame i røret end hende du har skrevet med. hun har nok haft en træls dag smiley


  • #24   19. sep 2019 Ina jeg ved ikke hvad du kører debatten over på, med at kunden ikke er hjemme ect. jeg refere KUN til måden der er snakket til kunden på at - nå du har fået forkert vare, det er sådan én som dig der gør vi ikke vil sponsorere nu kan du ryge og rejse du får intet her fra slut.... Så hvad dit skriv #10 skal gøre godt for. Denne sag handler ikke om at kunden ikke har været hjemme, eller noget. men at kunden har ét gavekort og købt vare for dette MEN har modtaget noget helt andet, og nu faktisk bare får besked på at forsvinde og ikke kontakte dem igen. For hun får intet hos shoppen... -.-

    Så træk vejret og tæl til 10!


  • #25   19. sep 2019 Er det okay at jeg ligger op hendes svar på min mail? Eller synes I det er brud på en eller anden etikette?
    Jeg er nemlig meget ked af, chokeret, og lidt provokeret ift hvordan hun har svaret mig...
    Og derfor har jeg ikke særlig lyst til at kontakte de mere da jeg føler hun var meget ubehagelig..
    Men igen.. Måske jeg overreagerer på hendes mail.. Tror dog ikke det..

    Mvh TT


  • #26   19. sep 2019 Aimee Cú faoil
    Grunden til jeg skriver ''kunden har altid ret'' er til det med at Tindur bliver spidset af med at hun ikke kan få sin forkerte vare bytte til det korrekt for hun er ''ikke velkommen'' smiley **Hverken retur seddel eller den bestilte shampo** Sådan gør man det ikke, man klemmer ballerne sammen smiler, og holder hoved koldt når den forvirret kunde prøver at forklare sin situation. Og kører ud fra det mantra at self. har kunden da ret, kunden har da ret i HOV der er lavet én fejl, hun har fået den forkerte vare. Og det er beklageligt. Så self. sørger vi da for en returseddel for det har hun ret til nu da fejlen er vores. smiley

    Men enig det bliver brugt lidt i flæng. Men det er nu alligevel en god rettesnor inden for salgs branchen. Sådan får man ofte også glade og tilbagevendende kunder.


  • #27   19. sep 2019 Tindur i henhold til injurier ville jeg nok lige læse op på de regler, inden du bare smider noget ud. smiley

    https://www.advodan.dk/nyheder/2017/11/hvad-er-injurier-og-hvordan-skal-du-reagere-paa-injurierende-udtalelser/


  • #28   19. sep 2019 #24

    Jeg bliver lettere provokeret på den der "kunden har altid ret"

    og kunden skal "slikkes i røven" holdning som man skal have i en kundeservice afdeling stakkels ansatte siger jeg


    når der er bare 2 i denne debat som blev stødt over TS's mail og 1 omformulere den til det bedre

    og når jeg så kan bevidne ved mit erhverv at jeg mindst en gang i ugen bliver løget over for i forbindelse med kunder der prøver at stille servicen ringere end den er

    og blæser et storm i et glas vand

    det var så simpelt som et eksemel jeg bare brugte fra min hverdag


    jeg sendte et billede af ts mail til en tidligere salgschef og som har arbejdet i en meget stor forretningskæde og han rystede på hovedet over den mail

    så forstå mig ret jeg er med på der er sket en misforståelse her i mellem kundeserviceansatte og kunde

    og kundeserviceansatte skal reagere høfligt osv selvom kunden er ubehøvlet og er velkommen til at tænke en masse andet men kunder er altså ikke hellige langt fra


  • #29   19. sep 2019 det kunne sagtens have været en god rettesnor, men jeg ser desværre for ofte at den frase blive brugt af kunden til at presse sælgere med. så jeg syntes ikke helt det dutter, også derfor jeg oplyser om den originale mening for der er rigtig mange der ikke ved hvad den egentligt betyder. smiley


  • #30   19. sep 2019 Jeg havde nok også formuleret min besked anderledes, men det betyder ikke at det er okay at få et grimt svar tilbage.

    Når man arbejder i kundeservice, er det super vigtigt at man formår at holde hovedet koldt og tale venligt til kunden, ligemeget hvor irriteret man bliver. Man skal selvfølgelig ikke finde sig i alt, men den mail du har sendt synes jeg ikke burde fremprovokere den slags "raseri".. Jeg synes godt du kan vise beskeden, med navne streget ud, hvis du føler for det...

    Men ja, smil og stå på hovedet for at kunden får en god oplevelse, selvom kunden er en sur skid. Det er kundeservice. Og det er grunden til at jeg IKKE arbejder i kundeservice.

    Og nu vi snakker levering af pakker etc. så gider jeg slet ikke vælge levering på hjemmeadresse længere, for de ringer aldrig på, men smider en seddel i postkassen, fordi de tilsyneladende antager at ingen er hjemme kl. 11 på en onsdag.....


  • #31   19. sep 2019 Shit en behandling du har fået. Totalt pinligt og uprofessionelt! Jeg havde nok hevet fat i forbrugerrådet,eller noget.

    Jeg opfatter din besked relativt passiv- aggressiv,men uanset var firmaets svar pinligt.


  • #33   20. sep 2019 Nu kender jeg jo ikke hele korrespondancen, men uanset hvad så er det mega ærgerligt og en fejl fra butikkens side at de sender en forkert vare. Om TS’ mail er skrap, kommenderende el lign er faktisk ligegyldigt. Man skal have det man har bestilt (og betalt for) og det er sjusket at der ikke medsendes en returseddel, hvis butikken er har returret.
    Som køber forventer jeg også at få det jeg bestiller og betaler for inden for en rimelig tidsramme. Hvis ikke det lykkedes, hvis butikken laver en fejl, skal den rettes op på den ene eller anden måde. Det synes jeg ikke er EKSTRA service.


  • #34   20. sep 2019 Nu har jeg arbejdet en del år indenfor hotel og service branchen, og jeg læser det faktisk som at du er ærgerlig og irriteret. Her ville enhver god service være, at svare tilbage i en god tone - for det da beklageligt du har modtaget forkerte vare....
    jeg havde nok skrevet noget ala
    Hej
    Det lyder da ikke for godt. Det beklager vi meget!
    Jeg har vedhæftet returseddel til dig.
    Bla bl bla"

    Så jeg forstår godt du noget forbavset.
    Når det så er sagt, så har jeg fået mange MANGE grimme, provokerende og personlige mails som receptionist. Og der gælder det bare om at fortsætte med at være venlig, og kunne man ikke det, så sendte jeg den sgu til min chef eller spurgte en kollega til råds...

    Jeg læser det ikke på din mail, at du er utaknemlig for din sponsorgave, som de pointerer.


  • #35   20. sep 2019 Lea - Jeg er selv gammel tjener, og tog min uddannelse på en af Oslo's mest eksklusive hoteller. Her fik jeg også "banket" ind at vi altid skal være høflige og korrekte. Så det sidder dybt i mig. Så når jeg møder sådan en service bliver jeg virkelig oprørt..

    Mvh TT


  • #36   21. sep 2019 Ina, som distributionschauffør etc har jeg lært at man skal være høflig og kundemindet og kan og bør strække sig langt for kunderne. Og heldigvis havde jeg altid mulighed for at stille varer uden underskrift og det blev brugt med hård hånd :P, gad ikke have noget med hjem igen ;).

    Men kunder har aldrig "bare" ret uanset hvad. Man kan og bør strække sig langt for kunderne, så længe kommunikationen og dialogen foregår på en fornuftig og voksen måde. TT, havde jeg fået en email med samme ordlyd som den du sendte da jeg sad med kundeservice havde jeg ikke "eksploderet" i ansigtet på dig men svaret dig høfligt tilbage eller spurgt om jeg måtte ringe dig op så vi kunne finde en fornuftig løsning på problemet.

    Synes på ingen måde at du er gro eller ubehøvlet, og læser din email som fra en person der synes det hele er noget lort og er træls, hvilket det jo er når at du nu mod forventing har modtaget en forkert vare.


  • #37   21. sep 2019 DangerDane helt sikkert man skal være høflig det benægter jeg ikke.

    Jeg forklare bare hudløst ærligt hvordan jeg vil tænke om nogle tilfælde af mails/telefonopkald osv.

    Man kan så reagere i forbindelse med at man arbejder anderledes end hvordan tænker hvilket kundeservice ansatte i dette tilfælde måske ikke lige har fået gjort.

    Kender branchen kender kunderne ved hvor pengene kommer fra osv.

    Jeg snakker bare så simpelt om et godt eksempel på hvor kunderne tit ikke altid har ret og hvor tit jeg oplever det.

    Hvor jeg desperart beder folk om "at tage kunde glorien af" og se det fra den slemme ansattes vinkel.

    Ærligt sidder med 150 chauffører til dagligt, de vil sgu ikke lave ingen hjemme for sjov, for de kommer til at køre den dagen efter, oftest endda tidligere og mere presset hvorfor så gøre dette.

    Det er som at pisse i bukserne, med feber i -50 graders kulde.

    Og skulle man have lyst til at tisse i bukserne, og det bliver opdaget. Du er ude af klappen med det samme og vi har fundet en anden til jobbet.

    uha uha den der genlevering og bare stil den. Du ved ikke hvor mange gange i løbet af en dag man bliver halshukket fordi man foreslår for kunden at det er en mulighed for at gøre i morgen.

    Og hvor mange gange man bliver halshukket fordi man ikke har sat den i dag og kunden nu aktivt skal vælge at gøre det til i morgen.


  • #38   22. sep 2019 Ina, heldigvis havde jeg selv medbestemmelse der, der hvor jeg var. Tog jeg noget med hjem igen så skulle det naturligvis med ud igen dagen efter. Men jeg bestemte selv hvor meget af det nye der så stod til dagen efter jeg ville tage med ud eller lod stå til næste dag. Det betød så nogen gange tog det måske 2-3 dage før kunden fik sine varer, men det var så der det lige passede ind med at min normale tur var kort nok til at jeg faktisk havde mulighed for at komme i bund med det hele.

    Men min hovedregel var, at havde jeg forsøgt at levere noget, så SKULLE det med ud igen dagen efter, så var der noget andet der måtte vente.


  • #39   22. sep 2019 Formuleringen er lidt uheldig og kan godt forstå at den kan tolkes som “utaknemmelig”, men med det sagt bør kundeservice jo ikke give et grimt svar igen. Men det er problemet med skrift, at det desværre kan tolkes da man ikke høre toneleje eller kan se ansigtsudtryk.

    Numbium: Jeg er ikke enig i at kunden altid har ret. Og som tidligere butiksarbejder, må jeg erkende at de kunder som var mest provokerende var dem med netop “kunden har altid ret”-holdningen, da de mener de kan slippe afsted med hvad som helst


  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #40   22. sep 2019 Hvis jeg læste den mail, så ville jeg nok også tolke den negativ, selvom den egentlig ikke er skrevet sådan. Jeg ville dog aldrig svare en mail på den måde det virker til at firmaet har gjort.

    I dette tilfælde ville jeg bare svare på deres mail, at jeg er ked af at de har mistolket min mail, og jeg egentlig bare ville vide hvordan jeg kunne få den shampoo jeg havde bestilt.

    En anden ting, så ville jeg ikke turde bruge en sådan shampoo uden at have prøvevasket hesten med den på er tidligere tidspunkt.


Kommentér på:
Nathalie Horsecare. Har I oplevet?

Annonce