{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema
  • #1   14. dec 2019 Hvad drejer spørgeskemaet sig om?

  • #2   14. dec 2019 Leje at festkjoler


  • #3   14. dec 2019 Det er vel kun for folk der faktisk vil leje kjoler, siden der ikke er nogen mulighed for at skrive man ikke vil leje kjoler? (også rart at vide for andre, tænker jeg smiley )

  • #4   14. dec 2019 Nu gider jeg ikke gå i kjoler, men besvarede den alligevel. Det kan jo i princippet være hvad som helst.
    Den er noget vag, synes jeg.
    Spørgsmål 3: Ville det være fair at skulle betale for hele kjolen og få den tilsendt, hvis man har ødelagt den?
    Hvornår er den ødelagt? Hvis en perle, knap, lynlås eller whatever der nu kan være på, er faldet af eller bare er løsnet, synes jeg ikke det er fair at skulle betale fuld pris, da det kan fixes rimelig hurtigt og smertefrit. Er den blevet misfarvet eller er der kommet et hul i, er det selvfølgelig en anden snak, men her bør der være en grænse for hvornår den kan konstateres ødelagt.
    Spørgsmål 4: Ville det være mere tiltrækkende ikke at skulle vaske den inden den sendes retur?
    Alt efter hvad det er for noget stof den er lavet af, er det ikke sikkert at den bare kan vaskes i en almindelig vaskemaskine, med almindeligt vaskepulver. Jeg har svaret nej af den årsag. Har man en forretning hvor man udlejer tekstiler, tænker jeg at man som ejer har ekspertise i, hvordan de forskellige stoftyper skal vaskes. Dertil kommer at nogle måske er allergiske overfor parfume i vaskemiddel, som der også skal tages hensyn til, imo. Vasker folk dem selv, bruger man selvfølgelig det man har og tænker nok ikke over hvem der skal bruge den næste gang.

    10% af prisen for at have den i en uge er lidt lidt. Så kan man egentlig kun nå at leje den ud 54-55 gange på et år, tager man også hensyn til dage hvor den skal vaskes og tørre osv.
    I stedet kunne man lave forskellige "pakker" med x antal dage eller timer i hver. En kunne hedde en aften for 10%. Er det dyre kjoler, er 10% for en aften ikke galt, synes jeg. 3-4 dage for 20% osv. Prisen inkluderer selvfølgelig service (vask).


  • #5   14. dec 2019 Jer er enig med Frida.
    Tænker at der skal stå meget specifikt hvilke skader man hæfter for, hvor meget der skal til osv. Men det er fair, at hvis man bryder kontrakten og ødelægger kjolen, så skal man også betale for den;)


  • #6   14. dec 2019 Størrelserne hedder iøvrigt XL og XXL, ikke LX og LXX smiley

  • #7   15. dec 2019 Jeg har sparsom interesse i at leje festkjoler.
    Simpelthen fordi det er sjældent at jeg tager til gallafest og lignende.
    Hvis man sætter ambitionerne ned, kan man købe en kjole til 500 kr, som ser godt ud.
    Måske får man den brugt igen. Måske har moden ændret sig før man skal til "fin kjole fest" igen - og så er det jo det.

    Jeg tillægger kjoler til 3-5000 kr sparsom merværdi - og kan jeg se værdien i en kjole, ville jeg nok være motiveret til at beholde.

    Er ideen at kjoler skal sendes?
    Afhængig af model bruger jeg alt fra medium til ekstra large.
    Jeg kan ikke gætte ud fra et billede og et skema om en kjole ser godt ud på mig...
    Så, skal jeg hen og prøve kan jeg lige så godt tage den med tilbage.

    Jeg kan godt se det rigelige i, at smadrer man en kjole, skal værdien af det ødelagte erstattes.
    Men hvordan afgør man om en kjole er ødelagt??
    Hvad hvis jeg sætter mig i en klat sovs, spildt på restaurantstolen?
    Hvad hvis en perle falder af?
    Hvad skal erstattes? Købsværdi eller en restværdi baseret på nedskrivning??
    Hvad hvis det sendes som pakke og afsender ikke har kendskab til en skade??

    Ideen er fin nok.
    Jeg er bare ikke målgruppe.
    Hvem er målgruppen??


  • #8   15. dec 2019 Spørgsmål nr 3.
    Hvis man ødelægger kjolen, skal man selvfølgelig betale for den, men ikke sende den retur. Og så skal der stå sort på hvidt hvad der menes med ødelagt kjole.. En knap e.l. der er faldet af, eller rødvin på kjolen (det kan jo vaskes af) er jo ikke en ødelagt kjole.. Men et huld osv er jo.. Så jeg har ikke krydset af da jeg jo ikke vil aflevere en kjole jeg har betalt..
    Også var det den med str.. smiley
    Jeg skal i Bryllup til sommeren, og så kunne jeg jo ligeså godt have lejet en kjole da jeg sjældent tager til galla osv.. smiley

    Mvh TT


  • #9   15. dec 2019 Jeg, har, efter bedste evne, forsøgt, at besvare skemaet. Det er, efter min mening alt for overfladisk og du kan ikke bruge det til en disse, da væsentlige spørgsmål mangler.
    Hvem henvender du dig til?
    Er det gymnasie elever, der skal til galla?
    Bryllups gæster?
    Brude eller??
    Og sidst men ikke mindst. Der er andre størrelser end small, medium og large, hvad med dem?? Kvinder findes altså i mange størrelser også i mere end x large, skal de ikke også tilgode ses?


Kommentér på:
Spørgeskema

Annonce