{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Fluemaske Rambo® Plus Horseware® søges {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger erfaringer med Fluemaske Rambo® Plus Horseware. Jeg har lige i dag fået den hjem til min hoppe Chanel.
Men nu syntes jeg den virker ret stor i forhold til mine andre fluemasker. Ved godt den har en anden pasform med bøjlen men stadig. Skal den slutte tæt til hendes hoved, så er den for stor.

På alle produkter billeder jeg kan finde, ser den dog ikke ud til at slutte til som alm fluemasker gør og det gør mig helt forvirret.
Er det okay den sider løst eller skal den side tæt som alm???
(og den så er for stor)

Min hoppe bruger normalt cob, og det er den også købt i størrelsen.

Link til den her:

https://www.hooks.dk/hest/udstyr-til-hest/hestedaekkener/fluemaske-rambo-plus-horseware?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwoub3BRC6ARIsABGhnyZe25iDXVyTiS3ibzhCkk7kH8kWLM_y2z2_BtImaZAzSvezMByEo5kaArNCEALw_wcB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Fluemaske Rambo® Plus Horseware® søges
  • #1   29. jun 2020 Jeg har købt en i pony til min kat 3 men den passer bedre på min kat 2 synes de er en melde store i str.

  • #2   29. jun 2020 Hej, ja det har jeg godt læst efterfølgende. ??
    Men skal de side til hesten eller skal de ikke det nødvendigvis?


  • #3   29. jun 2020 Ligger lige et par billeder af min dame med "ufoen" på

    profilbillede
  • #4   29. jun 2020 Billede 2

    profilbillede
  • #5   29. jun 2020 Ser den for stor ud og sider den for løst??? smiley

    profilbillede
  • #6   29. jun 2020 Jeg vil mene at den skal side til, ikke stramme, men ligge til, ellers virker den jo ikke efter hensigten da der så kan komme insekter ind smiley
    Synes at den er lidt stor i mulen til din, der er meget luft mellem hest og maske = insekter ind.


  • #7   29. jun 2020 De fleste heste jeg har set med masken på der sidder den som den gør på din.

    Jeg er ikke fan af fluemasken fra Rambo fordi den lige præcis ikke sidder ind til hovedet og bliver noget af en ufo at have på hesten. Og så syntes jeg også at hestene har en større tendens til at tabe masken fra Rambo i forhold til andre fordi at den ikke kan sættes under grimen uden at sidde dumt smiley


  • #8   30. jun 2020 Jeg vil mene din er en smule for stor. Min bruger normalt full i grimer og andre masker, men hans Rambo er en cob. Hans mule er smal, men masken sidder mere til end din. Når du kan have en grime under, tænker jeg den er for stor og gaber for meget om mulen.
    Sidste år brugte jeg Rambo til min hele sommeren. Men i år vil han ikke have den på længere. Mistænker det er bøjlen der tager hans udsyn. Så jeg er gået tilbage til Cashal. Min venindes araber har gået med Rambo hele efteråret, meget af vinteren og igen her nu (øjenskade) og selvom dens hoved er mindre end mins, så har hun den i samme størrelse og den sidder til som min.


  • #9   30. jun 2020 Den jeg har sidder ligesom på din. Har ikke problemer med, der kommer dyr ind under. Og min hest er mere tilfreds med dem med bøjle smiley

  • #10   1. jul 2020 Jeg er SÅ glad for min - den sidder bare og uden mærker/lign. smiley De sidder nemlig ikke lige så stramt som almindelige af lycra-agtigt stof, og JA den ser kæææmpe ud - men alligevel virker den så fint smiley Og aldrig maste øjenvipper smiley Jeg ville sætte grimen udover masken og så spænde masken lidt mere end på dit billede smiley Så virker den super smiley Den ser bare kæmpe stor ud... vi plejer at kalde min bi-avleren, når han er i sit outfit smiley

    Min har sarte øjne, og han virker enormt glad for denne smiley


    profilbillede
  • #11   2. jul 2020 Min araber dreng har osse en på i str cob og er osse lidt for stor men lukker den bare helt til og virker fint

    Han skal have på så snart der er fluge eller sol pga øjenskade


    profilbillede
Kommentér på:
Erfaringer med Fluemaske Rambo® Plus Horseware® søges

Annonce