{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positiv/Negativ respons
  • #1   28. aug 2007 Jeg er rigtig glad for min smed, han laver et super stykke arbejde, selvom han er svær at få fat i, og har til tider også overvejet at skifte.

• #2   28. aug 2007 Rigtig glad for min selvom han altid er minimum 2,5 time forsinket:-)

• #3   28. aug 2007 Vi er rigtig glad for vores, og han kommer faktisk altid til tiden og laver et smukt stykke arbejde c",)

• #4   28. aug 2007 Hmm ringer jeres smed til jer hvis han ikke kan nå det den dag i har aftalt? eller står jeres heste også inde en hel dag forgæves?? så træls

• #5   28. aug 2007 Jeg er meget tilfreds med vores beslagsmed, Bent Gejel.
    Han overholder dog heller ikke ligefrem de tidspunkter han siger han vil komme på, men sådan er det åbenbart bare med beslagsmede (:

• #6   28. aug 2007 han kommer HØJST en halv time- time forsinket x). men pyt med det (; .
    og så har han til tider glemt det xD.
    men jeg synes han er god til at beskærer og er billig smiley
    så tiderne er jeg lidt ligeglad med xD

• #7   28. aug 2007 Er godt tilfreds med min smed (:

Han kommer hver eneste tirsdag på ridskolen og hvis han er forhindret står det på den tavle vi skriver hestene på hvor han så bare tager dem automatisk om formiddagen når vi f.eks. er i skole eller på arbejde

• #8   28. aug 2007 jeg er super glad for min smed !
    han hedder peter bihlet , han er bare så sød og sjov .. og han snakker bare rigtig meget med en hele tiden og laver sjov med en smiley

• #9   28. aug 2007 .

• #10   28. aug 2007 Team Elmely, kan se du kommer fra Nordsjælland. Køre din smed over hele området? for er så træt af min

• #11   28. aug 2007 TaJac .

Peter bor desværre ikke selv i nordsjælland , og han kører kun omkring nordsjælland hvis der er mange heste på en gang der skal beskæres ! og hvis din hest taber en sko skal du kører hjem til ham. Da han bor lang borti stand væk fra nordsjælland. han kommer kun ud til os fordi der er 16 heste der skal beskæres smiley

• #12   28. aug 2007 men du kan evt skrive en privat besked til mig hvor du bor henne

• #13   28. aug 2007 Først havde jeg en knap så dygtig (har jeg fundet ud af siden), som var rigtig pålidelig og overholdte sine aftaler + han var billig, men han sagde fra pga. pension.

Så havde jeg en dygtig én, som var stort set umulig at få fat i og når man havde en aftale kom han mange timer for sent eller kom slet ikke.. Det mundede ud i en gang, hvor vi havde aftalt en tid (hestene trængte meget), men han kom ikke, og sagde bagefter, at han tidligst kunne 4 uger senere, hvilket jeg bestemt ikke kunne leve med - da jeg stod med 3 heste, der trængte meget!!

Så spurgte jeg <i>alle</i> på rideskolen, hvem de brugte, om de var gode, pålidelige osv. Og ja, alle havde gode, pålidelige smed - de tog bare ikke flere heste ind! smiley

Men min berider/ridelære foreslog en række navne/telefonnumre, som vi prøvede at ringe rundt til - der var én, der kunne komme med 3 dages varsel, når det var akut (wow, tænkte vi, det var da vildt). Og ham bruger vi stadig - ham kører en ordning, hvor man bestiller 8 uger (eller hvor meget man nu synes) ud i fremtiden fra den ene gang til den næste. Og så har han nogle ledige tider, hvor han tager "akutte" ind!

Han er super, super dygtig - og har altid overholdt sine aftaler/tider!!! Man risikerer tvært i mod, at han kommer for tidligt! Derudover ringer han inden og tjekker, om man har en tid - hvis nu man havde glemt det! Luxus! Godt nok er han dyr - men det at have en dygtig smed, som man ved kommer, når man har aftalt det, er det værd!

• #14   28. aug 2007 Jeg havde ph til sidst de er super gode

• #15   28. aug 2007 Er rigtig glad for min smed, selvom mordax-hullerne i Mex' sko altid er besværlige, da hun har så små hove d:
    Han er også ret svær at få fat i.

• #17   28. aug 2007 har været meget tilfreds med ham jeg plejer at have, men efter min Jolly er kommet yd til en veninde og hun bruger en anden smed, er jeg SLET ikke tilfreds.

Nu har min pony ikke haft smed i 2 måneder pga. dårlige undskyldningerr fra smeden og det er jeg meget træt af, da min pony kræver smed 1 gang om måneden! :-S

Kommentér på:
Positiv/Negativ respons

Annonce