{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kjole til bryllup
  • #1   16. sep 2020 Altså jeg fandt min kjole til det ene bryllup i en butik nede i byen til maks 400 kr. Så jeg tror det handler om at gå ind og prøve en masse og så at huske at selv den kedeligste kjole kan gøres pæn sammen med høje hæle, smykker og en god håropsætning smiley det er i hvert fald hvad jeg har lært.

    Da jeg var til bryllup i weekenden havde jeg en lang kjole købt i Lily på. Lily plejer ellers at være dyre men jeg fik kjolen på udsalg(ca. 900 kr.) Det var nødvendigt for mig at få en lang kjole dengang da jeg skulle have den på til et galla med Lægeforeningen ??


  • #2   16. sep 2020 Kan varmt anbefale dig Asos! Og især mærket Chi Chi London har jeg selv benyttet, hvis jeg skulle til lidt finere fester. Du kan være så heldig at finde dem på udsalg derinde, og de er rigtig smukke og skiller sig lidt ud på den gode måde smiley Ofte med broderinger, udklip eller lignende på kjolerne smiley

    Der er mega meget udsalg lige nu, kan jeg se. Gå ind og kig, waow:

    https://www.asos.com/dk/search/?page=1&q=chi%20chi%20london&scrollTo=product-13143290


  • #3   16. sep 2020 Bootz synes jeg har et godt udvalg og ofte gode tilbud smiley
    Ellos ligeså. Nu ved jeg ikke hvilken type kjole du leder efter?


  • #4   16. sep 2020 Læg de høje hæle ned i tasken.
    Gå ned i din by og snus i butikker.

    Alt afhængig af din smag kan mange butikker måske byde på noget godt.
    ... Jeg fandt fx min bryllupskjole hængende i vinduet på en skånsk gårdbutik!


  • #5   16. sep 2020 Jeg vil også anbefale Asos.
    De har monster meget flot tøj til lave priser. Selvom det er i England, så vær ikke bekymret. Varen kommer.
    Men hvis du skal være lidt klimabevist, så mål dig over brystet hele vejen rundt, talje og hofter. Skriv målene ind i en søgeannonce og find en brugt. Ofte findes der et hav af flot tøj til 1/3 del af nypris. Måske endda slet ikke brugt.
    Eller som Doktor Who skriver: Ta de høje hæle i tasken og gå i de lokale butikker. Det er også at være klimabevist, at handle lokalt. smiley Og der er ingen købetvang, selvom du har prøvet tøjet. Er du ikke tilfreds så gå videre.


  • #6   16. sep 2020 Jeg købte den flotteste kjole fra ByIc til 600,- til min søsters konfirmation smiley

    Det var Agnete kjolen. Det er umiddelbart den eneste kjole jeg er tilfreds med fra dem - de andre er tynde i stoffet og dårligt syet er min erfaring. Men Agnete kjolen får mine varmeste anbefalinger! Den fås også i mange forskellige farver


  • #7   16. sep 2020 Måske du kan være heldig at finde noget på everything5pounds . Jeg ser i hvert fald en del der køber der og udmærket kvalitet. Har desværre ikke selv fundet noget jeg skulle bruge der inde, men jeg er også kræsen og har ikke så mange fester jeg kan retfærdiggøre kjolekøb med ??

  • #8   16. sep 2020 Hvis du vilspare penge så kig efter en brugt påf fx fnogle genbrugsbutikker har også en del

    Jeg har selv fundet 2 i genbrugsbutikker. Begge til 100 og 75 kr

    Zoolando har et stort udvalg


  • #9   17. sep 2020 Jeg købte en high/low dress på facebooks markedsplads. En kjole med nypris på 800 kr, jeg fik den til 300. Det er helt klart den flotteste kjole jeg har hængende i mit skab smiley

  • #10   18. sep 2020 Skal det være galla - eller bare en pæn kjole?
    Mange genbrugsbutikker har gallakjoler hængende til næsten ingen penge.


  • #11   18. sep 2020 Tak for en del bud! (:

    Jeg skal "desværre" ikke have høje sko på, er rigelig høj i forvejen :'-D
    Der er ikke lavet dresscode, det er kom i noget du syntes er behageligt! (:


  • #12   20. sep 2020 Prøv evt Missmartin i Hobro, de plejer at have pæne kjoler. Du kan både møde op fysisk i butikken eller bestille online smiley

  • #14   20. sep 2020 Har holdt lidt øje på miss Martins fandt en der inde for nogle år siden nemlig, men syntes ikke rigtig der er noget, der er en men ved brudepige skal have den, så det går ikke (:

    De har lukket den fysiske butik for et års tid siden desværre !(;


Kommentér på:
kjole til bryllup

Annonce