{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Kjole til bryllup, argh.. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Total krise, jeg skal til bryllup - men ANER ikke hvad man tager på. Er virkelig i tvivl om hvad man kan tillade sig - det er min kærestes mor der skal giftes.
Jeg har fundet denne kjole, men har super svært ved at skelne mellen noget pænt og flot og om det er for meget, hvis i forstår.
Nå, men har fundet denne kjole, og ved ikke om det kan gå. Det skal siges at mit budget ikke ligger til en kjole for 1000 kr, så lige,eget hvad kommer kjolen ikke til at blive noget vildt. Men hvis i kender nogle fine sider med 'formelle' kjoler som ikke bare er lige op og ned, så må i meget gerne sende dem! smiley på forhånd tak for hjælpen, er meget i tvivl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kjole til bryllup, argh..
  • #2   19. maj 2013 Syntes også den er rigtig flot, og har fine ben til den. Problemet er bare, at jeg ikke skal have stiletter på. Jeg er meget høj, og derfor ville jeg blive 2 meter haha. Så stiletter skal jeg ikke have på, men ville finde nogle fine 'sandaler' lidt som de der gladiator sandaler som bare kun går op over anklen. Det er derfor det bare er vildt svært smiley

  • #5   19. maj 2013 Jo dekan du have ret i, jeg er bare nødt til at have noget der dækker min ankel. Jeg har meget slanke ben og det samme med mine ankler, og det er bare ikke særlig pænt smiley så derfor vil jeg gerne have dem dækket, så bliver jeg også lidt mere sikker på mig selv, for det er sådan set det eneste jeg er lidt utilfreds med.

  • #6   19. maj 2013 Synes bestemt ikke at den kjole er passende til et bryllup.

    Man skal være pænt klædt på, uden at tage opmærksomhed fra bruden smiley en enkelt og formel kjole er langt bedre. En pæn top og en yndig (halvlang) nederdel kan også gå fint til et bryllup.


Kommentér på:
Kjole til bryllup, argh..

Annonce