{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Helix piercing vil IKKE hele! {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!
Jeg fik lavet en piercing start 2019 (skulle mene det var d. 30. januar) og den irriterer STADIG! Hæver op, bliver rød men INGEN betændelse. Jeg har nu flere gange været hos pierceren (ja, jeg fik den piercet i) og der er alle gange blevet sagt at den bare lige skal have to måneder mere. Hver gang er der dog gået mere en to måneder og den vil stadig ikke hele! Jeg fik den skiftet for at være sikker på at det ikke var smykket der drillede, og det var det ikke...
Nu til mit spørgsmål:
Er der nogen af jer der har oplevet lignende? Eller har I nogle gode råde? Jeg sover ikke på den, renser den hovedsageligt hver til hver anden dag (jeg havde en periode hvor jeg bare rensede den hver anden uge, og det hjalp heller ikke). Den får også salt bad hver dag.

Alle råd kan deles! Jeg er virkelig ved at gå bananas smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helix piercing vil IKKE hele!
  • #1   26. nov 2020 Jeg har oplevet det samme, jeg skiftede smykket ud med en ring i stedet for med lås, så kan man nemlig dreje med den og har ikke haft betændelse eller lignende i den siden smiley husk det er vigtigt at bruge ægte smykker og ikke de billige fra feks. Bilka da ens krop godt kan reagere på det. Og så evt overvej hvad du renser det i smiley

• #2   26. nov 2020 Tusind tak for svar! Begge smykker er købt hos pierceren (det første var 18k guld så derfor tænkte jeg om det kunne have noget med det at gøre... men det havde det ikke XD) jeg renser det i sårsæbe anbefalet af pierceren. Men vil helt klart lige kigge på at få den skiftet til en ring!

• #3   26. nov 2020 Min tog også over et år om at hele. Selvom vejledning siger 6-12 måneder.
    Har nu ikke haft problemer i 3 år ??
    Synes det hjalp at skifte til ring, så øret kunne hæve op omkring den, uden at der ikke var plads.

• #4   26. nov 2020 Og så rens med saltvandsopløsning

• #5   26. nov 2020 Pierceren ved måske hvad han snakker om - men vil vedkommende give et nedslående svar eller forsøge at sige det du ønsker, for at indgyde en kunde håb?
    Folk plejer at være inhabile, når der er penge imellem jer.

Gå til din læge.
    Egen læge er neutral, faglig kompetent og der er ikke penge imellem jer.
    Er du sikker på at smykkerne er nikkel fri (læs - har du testet smykket?)
    Er der infektion i?

... Hen og få det kigget på....

• #6   26. nov 2020 Jeg fik en navlepiercing for 10 år siden og jeg var egentlig advaret på forhånd om, at jeg var for gammel og for tyk. ( der er for lidt blodtilførsel i huden ) Jeg fandt dog en piercer, der godt ville og 6 mrd efter var det endnu ikke helet. Ved et uheld kom jeg til, at rive den ud med håndklædet, en dag jeg havde været i bad.
    Jeg ved ikke om du er for gammel, (sikkert ikke ) eller for tyk, ( nok heller ikke ) Men der er altid en årsag til, et sår ikke heler.

Kommentér på:
Helix piercing vil IKKE hele!

Annonce