{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Lån af hest {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg er nok lidt på forkant med dette, men hellere være i for god tid;
Det er sådan, at jeg og en veninde meget gerne vil til Rømø Beach Jump i år (selvfølgelig med tanke på at det kan blive aflyst). Men den hest jeg ville haft med - min part - er desværre ikke en mulighed. Derfor vil jeg høre her herinde, om I kender et sted eller en person, som har en hest, eller pony, som jeg måske kan få lov til at låne den weekend? Jeg starter gerne både spring og dressur. Jeg har altid drømt om at ride RBJ og jeg troede det skulle være i år, da jeg lige havde den perfekte hest, men nej smiley Så jeg håber så inderligt, at nogen kan hjælpe mig smiley Jeg er godt klar over, at det er et stort ansvar at have med andres heste at gøre, men jeg har erfarne folk med mig og jeg har en professionel underviser også.
På forhånd tak smiley
Mvh. Cecilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån af hest
  • #1   1. jan 2021 Har du overvejet at finde den rette part Nu her i det nye år i god tid? Tror umiddelbart ikke det vil være særligt nemt at låne en hest for en weekend. Personligt ville jeg aldrig låne min hest ud til én vildt fremmed i en weekend medmindre jeg kendte personen i forvejen og stolede på at personen behandler min hest og udstyr ordentlig. Jeg ville have det anderledes hvis det var min part som spurgte om hun måtte låne hesten til et stævne.
    Jeg ved indenfor for Trec verdenen at det mere almindeligt at låne/leje en hest, hvis ens hest er skadet eller du stiller op til stævnet langt væk som i udlandet eller ens hest ikke kan transporteres så langt. Måske der kan være en mulighed at forhøre dig i Trec grupper på FB... held og lykke med projektet smiley


  • #2   1. jan 2021 Miss Soffy - Jeg ved godt, at man nok ikke ville låne hesten ud bare sådan. Derfor havde jeg også planer om, at ride den lidt inden, hvis det ønskes. Jeg har dog overvejet at finde en part mere, så jeg kan få redet og evt. tage den med i stedet. Må lige se hvad der findes af parter. Jeg må prøve Trec gruppen. Tak! smiley

  • #3   1. jan 2021 Tænkte bare at det med en part er en mulighed for dig, da det måske ikke er sidste gang du stiller op til stævne og hvis den part du har nu, ikke kan eller må benyttes til stævne, så var det måske bare meget nemmere at lægge sig i selen nu og søge den part, hvor ejeren tillader du må bruge hesten til stævne og undervisning. Og så det en stor bonus at du og hesten i forvejen kender hinanden inden i stiller op til RBJ.
    Jeg kender ikke lige til andre steder hvor man kan leje/låne en hest i dk, men måske andre gør herinde. Måske der også findes interesse grupper spring på FB ligesom dressur, hvor du kan forhøre dig..


  • #4   1. jan 2021 Det sjove er dog, at det må han også normalt gerne, men ejer synes at de 3 dage var for lang tid smiley Men det er også en god ide, så jeg kender både hest og ejer og så de også ved hvem jeg er, inden vi skal afsted smiley Jeg må søge på fb, tak smiley

Kommentér på:
Lån af hest

Annonce