{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Lån af hest ?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg står i den situation, at jeg for et lille halvt år siden solgte min dejlige pony, og jeg er glad for jeg gjorde det, (det at eje en hest endte med at stå mig op over begge øre og han blev ikke brugt som han ellers så godt kunne li).
Men som rytter, der har redet de sidste 13 år, kan jeg pludselig godt mærke savnet til det at ride.
Så jeg har gået og overvejet lidt, om man eventuelt skulle finde nogle man kunne låne en hest af i ny og næ, men hver gang jeg sidder og spekulerer over det, så vender mine tanker tilbage på, om hvordan folk egentlig låner deres heste ud?

Er det overhovedet muligt at komme til at låne en hest, som rent faktisk er i form og som man kan eventuelt springe på?
og hvad kræver folk for det?:)
Og vil folk egentlig overhovedet låne deres hest ud hvis den er i form og bliver brugt?
Synes tit når det er man låner, så får man lov til at ride på en pony der ikke er blevet brugt længe som bare har stået på folden og kommet ud af form.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån af hest ??
  • #1   24. apr 2015 Jeg tror det kommer meget an på, om det er udlån eller kun en part smiley
    Begge dele er ikke det nemmeste at finde, men det er absolut ikke umuligt smiley


  • #2   25. apr 2015 Som det lyder for mig er det kun sådan lidt en dag her og en dag der altså hverken rigtig lån hvor man har hesten som sin egen eller part mere end et par gange i ny og næ som du selv skriver..

    og jeg personligt ville ikke låne min hest ud, trænet eller ej hvis man ikke var decideret part og kom 2-3gange i ugen, så ville jeg sige at så må du nøjes med en tur på islændere eller hvem der nu tilbyder ture i terrænet eller finde en rideskole og få undervisning der i ny og næ på deres rideskole heste


Kommentér på:
Lån af hest ??

Annonce