{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

minder fra sin hjertehest {{forumTopicSubject}}

Hej HG

lidt sørgeligt, men mangler inspiration til et minde hjørne smiley

skrev et opslag på facebook men tror desværre mine opslag bliver slettet for tiden smiley

sagen er den at manden vil gi mig et minde hjørne, som jeg kan gøre ved som jeg vil, og jeg har jo tankerne alle steder, så mangler lidt ider, uanset hvad det er og hvordan det ser ud, intet er for stort eller småt.

Jeg har allerede en hjemmelavet drømmefanger af hans sko og med hans halehår, så det kan også være gør det selv ting.

hvis nogle har ider til smykker eller lignende ville det være nemmest i esbjerg omegn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  minder fra sin hjertehest
  • #1   15. jan 2021 Der findes sofa borde, der har glaslåg til opbevaring under. Der skal man ligge alt muligt. Trense, underlag, billeder, rosetter og hvad man nu har gemt efter hesten. Så ligger det uden, at skulle støves af hele tiden. Der kan laves smykker af halehår og det er kun økonomien, der sætter grænse for resultatet.

  • #2   15. jan 2021 uhh det var faktisk en god ide, har faktisk et "bar" skab med glas låger som man kunne bruge smiley

  • #3   15. jan 2021 Ideen med at udstille bag en glaslåge er fin.

    Hm.
    Lugtesansen er god til at aktivere minder. Hvis du har ting, som lugter af dyret, så vil jeg foreslå at du IKKE vasker tingen.
    Opbevar det tørt, luftigt fx i papirspose - eller bare på en hylde, langt væk fra tobaksrøg.
    Jeg har et par stykker oldgammelt legetøj, jeg arvede fra min mors faster - jeg var 5-7 år, da hun døde. Når jeg dufter til det, så er mine tanker tilbage i hendes hus. Altså, ca 30 år senere.

    Hvis du forbinder hesten med noget, fx duften af kamille, så ville jeg plante lige præcis den plante som aktivere minderne.


  • #4   15. jan 2021 who det var faktisk smart, har pakket 3 underlag sammen fra ham, fyldt med hans pels og ikke vasket siden sidste brug, så de dufter stadig dejligt af ham smiley har også en trense og et bid, samt alle hans rosetter smiley

  • #5   15. jan 2021 Jeg har en sko fra hver af mine to hopper (mor/datter, hvor mor er i hestehimlen) i hver sin RIBBA ramme (IKEA). De er skruet fast i bagbeklædningen med skrue gennem hullerne i skoen og lukket bagpå med en skive og møtrik. Dem er jeg helt vildt glade for, da de er godt beskyttet i rammen og så er det rimeligt roligt at se på - kan blende ind i enhver indretning smiley

  • #6   15. jan 2021 åhh lyder super smukt smiley

  • #7   15. jan 2021 Selv har jeg planer om et armbånd af halehår fra begge mine, når de engang er væk. Den ene er sort i halen den anden hvid. Låsen skal være af ægte guld med en sten af en art. Så jeg skal finde en guldsmed, der kan lave låsen. Jeg kender allerede en, der kan flette hårene.

  • #8   15. jan 2021 uhh hvor fint, jeg vil også gerne have et smykke af en art, og det skal 2 veninder og manden måske også have smiley

  • #9   16. jan 2021 Jeg har et billede fra min første pony, hvor jeg satte hans halehår ind i med en sløjfe om. Den er meget sød og kreativ ig den betyder alt for mig, selv om jeg mistede max for 20 år siden nu

Kommentér på:
minder fra sin hjertehest

Annonce