{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mindesmærker
  • #1   20. feb 2021 Jeg har set en på Facebook, der sætter krystal sten på hestesko, efter eget valg af farve.
    Med hår er der jo et utal af muligheder for ringe og armbånd. Du kan jo også finde et lille glasskab og udstille dine bedste minder i. Eks præmier, rosetter, trensen, sko osv.


  • #2   20. feb 2021 Jeg ville få flettet et enkelt og tidsløst armbånd af hestehår.
    Den slags hestehår armbånd er flotte i deres enkelhed - og uopslidelige.

    Man kan faktisk også lave armbåndene af andre dyrs hår, hvis det bare har lidt længde.


  • #3   20. feb 2021 Jeg har fået lavet Laksens sko ved Unique Horsebling på facebook. Camilla Rosendal. Hun er smadderdygtig, og kan varmt anbefales. Hun sender videoer i hele processen, og resultatet gør mundlam. Jeg elsker min sko. Jeg valgte på træplade med fod, med sølv/lyse svarowski. Kan desværre ikke lige vedhæfte billede, men du kan se video af den her: https://youtu.be/WIPqQq-Q_7o

  • #4   20. feb 2021 Jeg har en tot hår hængende, og er ved at få lavet armbånd af resten, og så har jeg en drømme fanger ud af hans sko med en tot hår fra både ham og min gamle dame. Kondolere ??

  • #5   22. feb 2021 Jeg har fået lavet armbånd af halehår fra min mors gamle hest, Prins, og min shetlænder, Kurt smiley

    Det af Prins' hår er lavet af en der ikke laver dem længere - det er rigtig fint og jeg er så glad for det!
    Det af Kurts hår er lavet af Christina fra Faraos Hest - det er virkelig også fint og hun er bare så god til sit håndarbejde! Modsat nærmest alle andre der laver armbånd, så er hun også smykkedesigner og laver selv låsene også, og kan lave nærmest lige hvad man vil have smiley Hun laver også ringe, de er virkelig også flotte!
    https://faraos-hest.dk/


Kommentér på:
Mindesmærker

Annonce