22. apr 2006 Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.869
Blødning fra hjernen.. Hvor farligt /: {{forumTopicSubject}}
Hej!
Der skete noget forfærdeligligt i skolen idag! Efter sommerferien startede jeg på en ny stor privat skole, fordi jeg skulle i 8. Det blev 8. c! 8. c og 8. d har klasseværelse i sammebygning, hvor der er en gang uden for lokalerne. I den gang er der udgang til skolegården og vinduer ud til skolegåren. Vi havde et kort frikvarter på 5 - 10 min, og der stod en gruppe fra c og d nede i den ene ende af gangen. En pige fra min klasse og Kenneth, som stod blandt denne gruppe, driller tit hinanden for sjov. Jeg var oppep i den anden ende af gangen. Pigen skubber for sjov til Kenneth, som ryger over i højernet hvor der står en skraldespand som han falder over, mister balancen og slår hovedet ned i vindueskarmen og falder på gulvet. Nogle fra gruppen begynder at råbe op og jeg løber der ned. Jeg så Kenneth ligge bevistløs, og næsten små rystede. Ingen af os var sikre på om han bae spille komedie eller det var øgte. En der hedder Lasse gik hen og løftede Kenneths arm og eftersom Kenneth ikke reagerede skreg han at vi skulle have hjælp MEGET hurtigt! En flok løb over til læreværelset, og der kom en lære som løftede Kennteh op at sidde. Der lå en pøl af blod på gulvet og Kenntehs hår og bluse var rød. Han blev slæbt over på læreværelset, og der blev tilkaldt en ambulance MED udrykning, og vi har ikke hørt noget om ham /:
Jeg skammer mig bare sådan over at jeg ikke gjorde noget. Gik han til ham og gjorde et eller andet, i stedet for bare at stå og se dum ud! Arg, selvom jeg ikke er medskyldig græder jeg som om jeg var pigen.
Så har jeg bare et spørgsmål; Hvad kan der være sket med ham, og hvor slet tror i det er?
- Unskyld fordi det måske er MEGET off topic, men jeg kan ikke lade være med at tænke på det, og har faktisk grædt i over en time idag. Ja, jeg er følsom og sårbar -_-
maj 2006
Følger: 74 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 53 Svar: 718
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.639
mar 2007
Følger: 63 Følgere: 65 Heste: 16 Svar: 10
dec 2004
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 2 Emner: 197 Svar: 642
puha, kan godt forstå i blev forskrækket.
hm? det må være ubehageligt at se på, og ikke vide hvad der ellers er sket, men man må jo håbe det bedste.
apr 2006
Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.869
apr 2006
mar 2006
Følger: 83 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.065
Ny synes jeg jo ikke der er noget at grine af - pigen er jo dybt chokeret og vi ved jo ikke hvor meget skade der er sket.
Der KAN også være tale om et kraniebrud og det KAN medføre en permanent hjerneskade.
Det er slet ikke sikkert at det er gået så galt - men én ting er stensikkert og det er, at det ikke er sjovt....
Fritte, jeg håber din ven komme i skole igen i løbet af et par dage. Husk at få talt med den pige der skubbede - hun har det sikkert møg elendigt.
apr 2006
Synes heller ikke det er noget at grine af -_-
Rent faktisk en af mine sygeste opleverlser. Har stadig et billede i hovedet hvor han ligger der og næsten ryster lidt og vi andre bare står og ser dumme ud.
Jeg har snakket med hende, men hun vil ikke rigtig snakkes med. Jeg tror hun vil have lidt tid til at tænke over det.
Blødning fra hjernen.. Hvor farligt /: