{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

min hund er død......... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Den sidste uge har min ene hund, været lidt underligt, hun ville helst ikkke ud, uden vi gik med (de er vant til at løbe frit på vores grund) så det har været lidt underligt, men vi har så skiftes med at gå med hende.

De sidste to morgener, har min mand forsøgt at få hende ud, men hun løb hurtigt tilbage og ville ind til mig, i sove værelset.

vi har talt en del om det, og blev enige om, at hun måske var gået i vores elhegn, og så er blevet bange, hun spiste fint, og virkede eller ok.

Da min mand så i morges lukkede hende ud, strøg hun pludselig afsted, han gik ind for at få arbejdstøj på, da han kom ud igen, lød der skrig fra hende, min datter vågnede (jeg gjore også) min datter og mand, var ude for at lede efter hende, men det var så tåget, så de kunne ikke se hende, Efter kort tid kom hun, hun var blevet kørt ned, hun slæbte sig afsted på forbenene, hun har aldrig før gådet ud til vejen, hendes hofte var smadret, der var en masse blod, hun blev løftet ind i min mands bil, og kørt til dyrlæge, klokken var ikke 6 i nu, vores dyrlæge havde ikke vagten, men tog hende aligevel, hun blev aflivet i bilen.......

uhh, hvor vi savner hende, mine øjne er så hævede af at græde.

Dyrlægen mener hun har haft en hjerne blødning eller en brist i hjernen.

det irreterer mig jeg ikke bare kan sige, det er jo bare et dyr....... men hulk, det lærer jeg vist aldrig.

Anita W

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund er død.........
Kommentér på:
min hund er død.........

Annonce