{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Hjælp sur kæreste (ikke hest ting) {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg står og har en sur kæreste, som er gået sur i seng hvilket jeg personligt selv synes er tarveligt (at han er sur på mig) da jeg føler blot jeg har prøvet at kommunikere med ham.

Forklaring.

jeg siger i dag, da jeg ser det link han mor har sendt til os i besked chat om brigde walk, at 1. Man må ikke have genstande med op, vi er begge stadig syge og har været siden søndag (forkølsen der er i omløb) og snotter derfor stadig og hoster lidt. Dermed ved jeg vi ikke klarer 2 timer uden at skulle pudse næse. Der står så i vejledning at man ikke må have løse ting med derop heriblandt. Mobil, Astma medicin osv. dertil tænker jeg vi heller ikek må have kleneex med, fordi der jo kører biler uden under broen og hvis man nu taber det. Min kæreste tror ikke på mig og siger vi må se om vi har det bedre i morgen. Hermed sagt at han er mere snottet end mig og jeg er helt sikker på han ikke når at blive frisk (også derfor blandt andet jeg ville vende det med ham)

nå da hans mor som er mega sød, ville bestille billetterne (lang tid siden) sagde jeg led af højdeskræk og derfor ikke var sikker på jeg turde være med, min kæreste lyttede med og jeg fik af vide af hende at hun ville købe det og jeg kunne vurdere derhenne.


nu ville jeg så her også sige til min kæreste at efter jeg først i dag har fået link til det vi skal og kan se hvor smal stigen er på broen, kan jeg mærke jeg er nervøs og bange for jeg ikke tør. Det skal siges når man kommer op kan man nemlig ikke komme ned igen.

så bliver han sur over jeg først siger det nu og ikke har mere selvindsigt. Jeg siger jeg faktisk bare er ærlig og vil gerne betale hans mor beløbet hun har brugt på mig hvis jeg i morgen tidlig stadig er nervøs. (Alligevel en køretur på ca 2 timer frem og tilbage)

synes i det er fair han bliver så sur? Jeg prøver blot at kommunikere, åbne mig og være ærlig inden vi står der, da jeg kan mærke jeg er ved at blive for nervøs og vi jo ikke engang er der, han siger til sidst at jeg bare ikke skal tage med (surt sagt) og går i seng kl 20.30 manden går ikke i seng før kl 22 selvom han er syg, jeg ved det er fordi han er sur

Jeg siger at jeg ikke synes det er okay han er så strid overfor mig når jeg blot vil være ærlig end at stå derhenne samt at vi jo begge stadig er syge.

men nu vil jeg høre andres synesvinkel er jeg helt forkert på det eller er han ?


turen koster 300 kr som jeg glædeligt betaler tilbage hvis jeg ikke deltager selvom min kæreste sagde det er da lige meget. Men det synes jeg nu ikke selvom jeg ved hans familie ikke mangler penge

Jeg er ked af og meget trist over jeg ikke kan dele min frygt med ham uden at blive "straffet"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp sur kæreste (ikke hest ting)
  • #2   2. okt 2021 nu er mænd altid mere syge end vi andre smiley sådan er det bare

    nej han er helt forkert på den. Hans mor har jo fået at vide hvordan du har det med højder
    Og man skal ikke tvinges til at overskride grænsen på den måde. Jeg har selv højdeskræk, og man får ikke mig til at tage den tur - om jeg så fik penge for det.
    tænker at han fordi han er syg (og mere syg i forhold til dig - i hans øjne) har brug for at skulle være i centrum (jeg er syg og nu går jeg i seng - drama prins )

    tænker at han er god nok igen i morgen.


  • #3   2. okt 2021 Ja som Anja siger, skal han måske bare lige sove på det. Det med man ikke må gå sur i seng er ikke altid realistisk. Nogle gange har man bare fået nok pga forskellige faktorer og har brug for at se på det med friske øjne. Bare han ikke prøver den slags ofte, for så begynder det blive bekymrende. Se hvordan det hele ser ud i morgen.
    Man har altid lov at sige nej tak. Om det var så var lige inden du satte første fod på broen, så er det stadig okay at vende om.


  • #4   3. okt 2021 Du har fra starten oplyst at du ikke ved om du kan gennemføre, at du så nu kan mærke, at du ikke kan, er helt ok.
    Måske han er ked af at du ikke skal med, men reagerer surt, det sker af og til.

    Noget helt andet er at jeg ikke synes at det er ansvarligt at tage ud blandt andre mennesker når man er syg, og jo så er det da mega træls at man har købt billetter til noget, man ikke kan komme til, men man risikerer bare at smitte alle omkring sig.
    (den holdning har intet med corona at gøre, men pga. restriktionerne vi har levet under i 1,5 år er folks immunforsvar ikke lige så stærkt som vi er vandt til, derfor rammes man lettere af div. vira som fx. forkølelse)

    Jeg håber han er tøet lidt op her til morgen og så snak stille og roligt med ham, hvis han insisterer, trods sygdom, at han vil afsted, så må han det.
    om du så bliver hjemme eller tager med og hepper på dem, må du gøre op med dig selv.


  • #5   3. okt 2021 1) Handler det om dig - eller noget helt andet?

    2) Er det specielt smart at hænge ud med folk, til et langvarig arrengement i blæst og regn, hvis I hele ugen har været for syge til at arbejde?
    Det lyder tilmed somom man ikke kan deltage, hvis man har behov for at pudse næse?

    ..
    Hvis vi var syge, og min mand prøvede at tale fornuft.
    Og jeg indså, at fornuft = tænk et par træk frem og aflys det du har glædet dig til længe...
    Jeg var da blevet rigtig frustreret.

    Gad vide om det ikke er frustration, der taler?


  • #6   5. okt 2021 Ja jeg forstår godt han er skuffet. Og man må gerne være skuffet over du ikke tager med hvis han har glædet sig. Men han skal selvfølgelig respektere at du er ærlig og ikke tør. Du kan jo tage med og se på som support og få en god sag ud af det.

    Mhs til at i er syge, så er du ikke hans mor. Han er vel voksen nok til selv at vurdere om han er frisk nok eller ej. Det kan kun han mærke og ikke andre.


  • #7   5. okt 2021 Ts: Var han stadig sur dagen efter, kom I afsted, hvad blev enden på det?

Kommentér på:
Hjælp sur kæreste (ikke hest ting)

Annonce