{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Mystisk indbrud :O !!? {{forumTopicSubject}}

det ikk så lang tid siden jeg kom hjem, og gik op på mit værelse.
ovre ved mit skab, ligger min sparegris' (som der altid er småmønter i) + min æse med smykker, og mit dankort 'bare sådan' på gulvet. kan ikke huske om jeg selv har smidt det der, eller ej.
MEN! Den der 'sparegris' er fuldstændig tom! Den plejer at være helt fyldt med 1 kr, 2 kr, og 50 øre. MIn æske med smykker er også tom - og det er altså billige smykker, der er helt filtret ind i hinanden. De felste af mine kort er der - såsom Danske bank kort og sådan, men min pung er også væk - der havde jeg mit tivoli wildcardi ;/ - ved stadig ikke om pungen skulle lægge her et sted, men eftersom det med de andre ting har jeg bar epå fornemmelsen af det også er blevet stjålet ?
Har det herre creepy smiley det bare underligt.. for hvis der virkelig har været nogen (hvilket jeg tror, for hvordan fanden skulle de ting ellers bare sådan' forsvinde?) hvorfor er der så ikke blevet taget noget med mere værdig i, såsom bærbar, guitar, osv. ? smiley !

det vildt mærkeligt det hele !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mystisk indbrud :O !!?
Kommentér på:
Mystisk indbrud :O !!?

Annonce