{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

nu er jeg snart "fuld" {{forumTopicSubject}}

ja det er altså ikke fordi jeg drikker - desværre (ville næsten ønske det var)....

har simpelthen haft SÅ ondt i nakken de sidste 2 dage (var til noget "projekt fysisk træning" igår, som jeg SKAL deltage i, ellers får jeg ingen sygedagpenge...)

Men jeg var så til det der træning for første gang igår.. og har siden haft det rigtig rigtig skidt smiley

igår havde jeg syns forstyrrelser... min pande og næse "sov", og smerterne trak helt fra nakken og ned i venstre albue og højre håndled smiley

øv hvor er det træls.. når jeg har så ondt er jeg endda afhængig af at kæresten gider køre mig ud til isabella så jeg kan klappe hende.. for må ikke selv køre bil når jeg tager de smertestillende piller smiley

fesent

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu er jeg snart "fuld"
  • #2   15. dec 2007 surt.
    Go bedring-

• #3   15. dec 2007 Ajj træls s: Ved du hvordan er det er opstået ?

Jeg ligger med mavekramper og en varmemus ovenpå .. Skal snart op og give Coda aftensmad (han får 3 gange om dagen) og jeg det er sku ikk fordi jeg gider xD

• #4   15. dec 2007 Avs ;s

• #5   15. dec 2007 ej hvor træls smiley

god bedring .

• #7   15. dec 2007 tjah min fysioterapeut siger det stammer fra et af de styrt jeg har haft med isabella, hvor jeg landede oven i springet med hovedet først smiley

• #8   15. dec 2007 Avsa det må da ogs ha gjort ondt - ridehjelmen længe leve xD

• #9   15. dec 2007 ja godt jeg aldrig springer uden hjelm smiley

men for 3 mdr siden døjede jeg ikke direkte med smerter i nakken..

jeg begyndte til fysioterapeut pga smerter i venstre skulder..

han fandt så frem til at jeg (han tror) har en brusk skive i et af mine nakkeled som er lidt forskudt, og dr så sidder en nerve i klemme der, og det er derfor det stråler ned i armene..

men ØV jeg døjede ikke med nakke smerter før han begyndte at pille i min nakke...

når jeg er til behandling "trækker" han nogen gange mine nakkeled "fra hinanden", og så letter det smerten/ubehaget med det samme.. men jeg kan jo bare ikke selv trække mine virvler fra hinanden smiley

men planen er vidst at jeg skal til lægen mandag, som så skal vider sende mig til scanning.. har været i røngten.. som intet viste.. men det viser jo også kun knogler.. og ikke brusk

• #10   15. dec 2007 Ej hvor surt.
    God bedring, godt din kæreste er der for dig smiley

• #11   15. dec 2007 ja.. men han HADER at komme med ud til isabella (men han ELSKER ISABELLA)..

men han er meget allergisk smiley

så når han er med der ude skal det bare gå stærkt smiley

jeg elsker ellers bare at stå uden for boksen og se hende gumle hø... men det bliver der ikke noget af når han er med.. ellers har han det skidt og nyser hele aftenen..

vi burde faktisk bare grave et hul hver smiley vi er da ikke ret meget andet værd ha ha

• #12   15. dec 2007 ahrrr det må ikke være sjovt:/

• #13   15. dec 2007 det er det sgu heller ikke smiley

men lige nu er det "vældig" for nu virker de smertestillende.. og hele mit hovede kilder smiley

burde måske ligge mig ind på sofaen inden jeg vælter af stolen smiley

• #14   15. dec 2007 bare få kæresten til at grave hullerne, du skulle nødig få mere ondt pga. det.. hehe...

det er nu træls at have ondt... jeg var endelig blevet smertefri efter at blive påkørt på scooter sidste november, og så griber jeg en lille pige der havde klatret op i et stativ af en art, nede i esbjerg i dag, moren og pigen var da glade for jeg greb hende, (hun faldt med hovedet først, lige i det jeg gik forbi, og så reagerede jeg helt automatisk på det), men forstrakte skulderen ved det, og det spænder helt op i nakken, og giver mig hovedpine... typisk... (en følge af påkørslen, at jeg nu har en svag skulder, men kan ikke få en skid af forsikringen)

men god bedring

• #15   15. dec 2007 jeg år også og venter på svar fra mi ulykkes forsikring.. for jeg meldte et styrt fra isabella sidste år..

de har haft papirene fra min læge i 2 mdr snart.. ringede der over igår.. og en rigtig sur og mopset dame sagde bare til mig at hun ikke kunne sige hvornår de ville sende det videre til deres egen læge (som skal vurdere min sag)

ØV

Kommentér på:
nu er jeg snart "fuld"

Annonce