{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

NU GIDER JEG SERIØST IKKE MERE!!! {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest vil jeg lige undskylde for hvis jeg lyder lidt sur i denne tekst, men i vil forstå det hvis i læser den!;)

Hejsa (:
Der var min pony står lige pt. (han bliver flyttet om ca en måned) der cykler jeg jo selfølgelig ud når jeg lige har vært hjemme, og så når jeg har redet og cykler hjem igen er der jo mørkt.
Der er stortset lygepæler hele vejen hjem til mig, men der kommer lige et stykke (ca 500-1000 m) hvor der ikke er nogle og der er der jo rimligt mørkt! men jeg har selvfølgelig mine dejlige lygter som blinker!:b men jeg er seriøst så p.... træt af at hver gang jeg møder en bil på det stykker, sætter de lang lys på og blænder mig fuldstændig! idag hvor jeg cykled kom der 8 biler sårn næsten lige efter hinanden med alle sammen langlys!s: og den ene af dem er så en lastbil som der blænder mig så meget at jeg køre ud over noget græs og vælter ned i en grøft!!!!, ham chaufføren stopper og kommer over til mig og siger "er du kommet noget til?" jeg sagde "nej!!!!!" (blødte faktisk på knæet:b) "men helt ærligt jeg er ved at være så pisse ireteret over jer bilister du kunne jo godt se mig! hvorfor blæned du så ikke ned der jeg sad og vifted med armne?!!!" så sagde han bare "ej det må du virkelig undskylde, men jeg bliver nød til at skulle vider" han hjalp mig op og kørte... og da jeg så begynder og køre, kommer der fandme en til og blænder mig!!!! jeg gider det seriøst ikke mere!!! ´jeg er før kørt ud i det græs der men så kunne nå at stoppe...

Og JA man kan godt se mine lygter!!! mig og min mor har selv tested dem o.s.v

SÅ BILISTER NÅR I SER EN CYKEL SÅ BLÆND SKU FOR GUDS SKYLD NED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Undskyld mit sporg men er alså rimlig sur lige nu!:b

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NU GIDER JEG SERIØST IKKE MERE!!!
Kommentér på:
NU GIDER JEG SERIØST IKKE MERE!!!

Annonce