{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

en stil,, {{forumTopicSubject}}

efter ferien arbejder min klasse på anne franks dagbog, så vi skal lade som om vi er en person der skriver en dagbog,, vi skal være mellem 11 og 15 og man ska være det modsatte køn,, håber i vil læse min stil og sige hva i synes om den..

En teenager i klemme


Tirsdag d. 1. februar
Endnu engang bliver jeg vækket af min storesøster
Jeg bliver kørt ned af en cykel.
Og jeg bliver beskyldt for at være kræsen med piger

davs dagbog, jeg håber at du vil høre om min kedelige dag.
Det er endnu en dag hvor man bare tænker, gid man ikke havde drukket den 7. sodavand i går, det er sådan jeg har det.
Jeg ved ikke om man kan blive stiv af rød og grøn sodavand, der er blevet blandet sammen, men en ting kan man sige, det ikke som om man er i paradis.
Dagen startede som alle andre, ved at min storesøster råbte, HVA SÅ DER! Lige ind i hovedet på mig, og jeg råbte tilbage, INGENTING! Som sagt, en hel almindelig morgen.

kl. 08:15 var jeg på vej til skolen, og min storesøsters stemme var næsten ved at gå væk, da jeg lige pludselig blev tromlet ned af en cykel.
Sådan er det bare her hvor jeg bor, man kan ikke sige at man har været i den her by, før man er blevet kørt ned af en cykel, det eneste der var blevet ødelagt af ham som der kørte mig ned, var min morgen.
Da jeg endelig kom i skole med 2 blå mærker, og en ødelagt morgen, skete det som der ikke måtte ske, vores lære havde fundet ud af, at man fik mere ud af at arbejde, med det modsatte køn.
Nu tænker du sikkert dagbog at, det er jo ikke er det værste som der kan ske, det er det heller ikke, og undskyld at jeg lyder som en nar, men hvis jeg skal arbejde med piger, så skal det altså være dem som der ser bare lidt godt ud.
Det var så der en af mine venner, beskyldte mig for at være kræsen med piger, og det kan han sagtens sige, han skulle nemlig arbejde med den lækreste pige i klassen, imens jeg fik hende med bøjlen og de store sko
det har været en lang dag dagbog, og min blyant er snart slidt ned, så vi ses i morgen.


Onsdag d. 2. februar
I dag taber jeg 10 kr. til en af mine venner
Jeg savler over matematik bogen
Og jeg er tæt på at blive til en Barbie dukke

Hvad kan man sige, man kan sige at man ikke får så meget for en tier, som man kunne have tænkt sig.
Det er nærmest blevet til et ordsprog for mig. min ven Kenny og jeg, væder tit om alt muligt, og det er næsten altid en tier vi væder.
I dag var det så ham som der skulle udfordre mig, og jeg hader bare de udfordringer, især når man taber.
Desværre blev det ikke sådan, vi havde nemlig idræt i dag, så jeg skulle gå ind og ”låne” et par jeans fra en af pigerne, men jeg når kun lige derind, før at jeg blev opdaget, og blev kylet ud af tre piger der var ved at klæde om. Og sådan taber man altså 10 kr. til en af sine venner.

Som om jeg ikke var blevet ydmyget nok for i dag, så blev jeg også taget i at savle over matematik bogen, men heldigvis kun af min sidekammerat, det er da ikke min skyld, at folk går og sætter billeder af slik og chokolade, ind i vores matematik bog. F.eks. hvad er arealet af en Daim? Sådan noget kan man godt komme til at savle over.
selvom min dag var allerede var 82 % ødelagt, så var det lige ved at blive til 100 %. min storesøster havde nemlig anskaffet sig nogle, rigtig grimme kjoler, som man skulle tro hun havde klippet ud af et fætter BR blad. Heldigvis var der nogen som der fandt på, nøglen til værelset, en genial opfindelse efter min mening. Så heldigvis fik jeg lige reddet mig ind på mit værelse.
Det er snart tid til aften fjernsyn, så vi ses dagbog.


Torsdag d. 3. februar
I dag sov jeg med åbent vindue
Jeg finder ud af, at det er en god ide at binde sine snørebånd
Og jeg fik dobbelt så mange lektier for


god aften igen dagbog, nu er det igen tid til at høre på min skod dag.
alle har jo nogen dårlige dage, og jeg er ikke nogen undtagelse.
tænk at vågne, og inde ud af at man har glemt at lukke for vinduet, imens det har været ca. -7 grader udenfor, medmindre man er vinterbader, eller den afskyelige snemand, så er det ikke så sjovt,
men der var også en ting der var underlig, hvorfor blev jeg ikke forkølet af det?
sådan en dag som i dag, der har man bare lyst til at blive i sengen… jeg omformulerer mig lige, blive i sofaen, nede i stuen, for min egen seng er jo ca. -7 grader.
som sagt dagbog, så ville jeg helst være hjemme den dag, og nu skal du høre hvorfor.
Jeg kom nemlig til at sløse lidt for meget med tiden, men det opdagede jeg først da jeg så hvad klokken var, så på med skoene og tasken, og så derudaf, prøv at gætte hvad det var jeg glemte? … mine snørebånd, selvfølgelig skulle de lige vikle sig ind i kæden, men bare rolig dagbog, min skrivehånd kom ikke noget til.
Da jeg endelig var kommet i skole oplevede jeg også at mit liv blev dobbelt så trist, end det plejede,
lad mig sige det med et med et mere matematisk sprog, lektier + flere lektier = dobbelt så meget arbejde til mig.
Hvis jeg er heldig, når jeg at blive færdig inden jul.
Ses i morgen dagbog, lektierne kalder.


Fredag d. 4. februar
I dag blev jeg lukket ude af vennerne
naboerne vinder i lotto
WEEKEND!

Endnu engang hej dagbog, nu skal du igen høre på mig, håber at du
Glæder dig.
Jeg syntes at det er så typisk, at dagen før er det, ”liv og sure lærer
dag”, næste dag er det, ”luk mig ude fordi jeg ikke har fået de nyeste
konsol spil endnu” dag.
Nå ja, sådan en dag har alle jo engang imellem.

I sidste uge var der også sådan en dag, den hed, ”tag dine mindste
sko og shorts på ”dag. Jeg tror det var derfor at, næsten alle drengene,
var syg dagen efter, men det er kun en teori, det var godt nok koldt, især fordi vi stadig var i januar, på det tidspunkt.
En anden ting var så også at vores naboer vandt 2 millioner kroner, og så gider jeg ikke tale mere om det, kun hvis det var mig der vandt, og undskyld fordi jeg siger det her dagbog, men hvis jeg vandt i lotto, så havde jeg skrevet dagbog på en computer.
Nu har jeg kun en ting tilbage som jeg vil skrive. WEEKEND!


Lørdag d. 5. februar
dagens gerninger:
1: morgen fjernsyn
2: tænke på at lave lektier
3: måske! gå i gang med lektier
4: prøve på at få noget ud livet

Hejsa dagbog, du spekulerer vel over om jeg nyder weekenden, og der må jeg desværre sige nej.
Det er fordi man tænker jubii, fri fra skole, men sådan er det ikke,
man har det godt, og lige pludselig kommer man i tanke om de lektier som der er ved at bryde ud af ens skoletaske, fordi de vil laves,
heldigvis kender jeg kuren mod lektier, først skal man bruge, 20 minutters yndlings tegnefilm, bagefter 2,5 times spild af tid tegnefilm, og dernæst 2 timers computer, og bagefter, 1 times stirren ud i luften, imens du tænker på din yndlings tegnefilm, eller fantaserer at du selv er med i den, til sidst tilsætter du så 700 gram kedsomhed, så har du hvad jeg vil kalde en trist dag, når man nemlig har gjort det, så finder man ud af at, nu syntes man at der ikke er nok tid til at lave lektier i, og man har heller ikke lyst til at lave det.
Ses måske i morgen dagbog.


Søndag d. 6. februar
I dag gik der ild i parabolen
jeg bliver inviteret på pizza i McDonald’s
og der er kommet en ny Coca-Cola reklame

Tarzadaha igen dagbog, hvad skriver man på en søndag, som man kun kan gabe over, det vil jeg så fortælle nu.
noget af det som børn hader allermest, skete for mig i dag, parabolen gik i stykker, NEEEJ!
Der gik lige pludselig ild i den, og hvad gør man så, SVARTEST, prøv at gætte dagbog, 1: man hælder vand over den, 2: ringer efter brandvæsenet, 3: ruller rundt på græsset, eller 4: man bliver nødt til at se DR1 og deres kedelige dokumentar programmer, som de genudsender mindst 3 gange, og TV´2 latterlige reklamer, og deres syge serier, som man ikke fatter noget af, okay noget af det de sender, er da godt, nemlig deres tegnefilm, selvom det kun er 2 ud af 10 af deres tegnefilm som der er gode.
Nå, men tilbage til spørgsmålet, og svaret var nr. 4, jeg vil næsten væde med at du gættede rigtigt.
Da parabolen var blevet smidt ud, skete der noget som man ikke ved, hvad man skal tænke, Tanja fra vores parcelklasse, som lå langt under min top 2000 liste over de lækre piger, og som var 5 % dummere end min tandbørste, ringede for at invitere mig på pizza, på McDonald’s. Hvor dum har man lov til at være, næste gang spørger hun sikkert, om vi ikke skal spise en rejecocktail på Burgerking, det ville ikke undre mig, hvis hun gjorde det. Vi skrives ved i morgen dagbog, Tarzadaha herfra.
PS: der er komet en ny Coca-Cola reklame, og den er pænt kedelig.


Onsdag d. 9. februar
I dag var idræt hårdere end idræt lærerens hoved
pigerne hoverer over deres genialitet
og jeg opdager at en dagbog, kan være et farligt våben

Hej dagbog, undskyld at jeg ikke har fået skrevet i dig, men jeg simpelthen ikke haft tid på grund af lektierne. denne dag kan jeg beskrive med tre ord, som den madglade kat Garfield ville have sagt, ”jeg hader mandage”, bortset at det er onsdag i dag, men jeg vil gerne give en nærmere forklaring på hvorfor at jeg ikke kan lide onsdag.
Meget af det handler nemlig om idræt.
Det hele startede med, at vi skulle løbe ti omgange rundt om banen (og for lige at nævne det dagbog, så har vi indendørsidræt), bagefter skulle vi tage ti armbøjninger, og så igen løbe ti omgange, og sådan blev vi ved i ca. 10-12 min. det lyder måske ikke som specielt hårdt, men det er det altså for børn som kun spiller computerspil, og sidder stille, hele tiden ovre i skolen.

Bagefter skulle vi lære alle de forskellige strækøvelser, men de fleste prøvede at lave så lidt som, uden læren opdagede noget, til sidst skulle vi spille fodbold, drengene mod pigerne, og selvfølgelig vandt drengene… IKKE.
Det er irriterende, på de fleste skoler ved pigerne ikke noget om fodbold, men pigerne i vores klasse spiller fodbold, og de vandt engang det jyske mesterskab i pige-fodbold. Hvorfor leger de ikke med sminke, i stedet for at gå til fodbold, ligesom alle andre piger, ups, dumt sagt.
Bare fordi de vinder, så går de og tror, at de er dronningerne på hele skolen, og når de så vinder, så går de og hoverer over deres genialitet, bare fordi at de fleste drenge går og siger, de er bedre end pigerne til fodbold og det gjorde de så også i dag, men drengene prøver at hoverer tilbage, men det lykkes aldrig, fordi at pigerne er så gode til det, med at smigre drengene.

der skete også en dårlig ting i dag, min storesøster ”kom til” at kigge i dig, i dag, det var der at jeg opdagede, at en dagbog er et af de farligste våben, som der findes, især i de forkerte hænder, så jeg bliver nødt til at gemme dig væk i mindst i to uger, ses dagbog, nu ikke noget med at samle for meget støv, indtil om to uger, jeg skulle jo nødig få allergi.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en stil,,
Kommentér på:
en stil,,

Annonce