{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Hvad kan hun sælges for?? {{forumTopicSubject}}

Hmm jeg går og leger med tanken om at sælge min hoppe Chap. men jeg ved ikke hvad hun kan sælges for?? Pris mæssig vil jeg sige omkring 40-45.000 kr da hun har gode papire og er en virkelig lækker hest med godt gang.. Overvejer at se om ejg evt kan finde en som evt ville bytte med en friser som er redet..

Men hvad tror i herinde der er realistiks??

Håber der er nogen der kan svare ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan hun sælges for??
  • #1   8. jan 2008 Hm... hvad kan hun sådan rent rideteknisk? For det er noget, som har stor betydning for prisen, har jeg indtryk af... smiley

Mange hilsner fra Louise.

• #2   8. jan 2008 Hmm det at hun ikke er tilredet burde ikke trække ned da hun jo ikke er ødelagt af det,,, Hun er jo efter fine forældre har rigtig gode papire.. Men hvis hun skal nogen steder er det også kun hvis man evt kan bytte med en frieser ellers blir hun hvor hun er.. ;O)

• #3   8. jan 2008 Ja det er rigtig nok men hun er ryttervant bare ikke gjort færdig.. Jeg købte hende og kom så til skade derfor er hun ikke redet færdig.. Men nu får vi at se om der kommer henvendelser ellers blir hun bare i stalden så må hun blive avls hoppe.. ;O)

Kommentér på:
Hvad kan hun sælges for??

Annonce