138 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "10-indlægsreglen"
10-indlægsreglen
Ja så har vi problemet IGEN.. Genpostninger genpostninger genpostninger... Jeg ved godt jeg ikke er HA'er, men da der ikke er nogen online, tillader jeg mig at poste dette indlæg, da der er ved ...
Ja så har vi problemet IGEN.. Genpostninger genpostninger genpostninger... Jeg ved godt jeg ikke er HA'er, men da der ikke er nogen online, tillader jeg mig at poste dette indlæg, da der er ved ...
Skrevet af: Lisa - 6. dec 2006
Husk nu 10-indlægsreglen, venner :-)
på forsiden lige nu, er der 2 (!) indlæg der ikke handler om stemmerunde, bedømmelser, se mine nye billeder!!!! Kan I ikke huske at slå indlæg med samme emne sammen? Altså er der på forsiden (dvs...
på forsiden lige nu, er der 2 (!) indlæg der ikke handler om stemmerunde, bedømmelser, se mine nye billeder!!!! Kan I ikke huske at slå indlæg med samme emne sammen? Altså er der på forsiden (dvs...
Skrevet af: Marie-Louise @ nu uden liansvinger @ - 27. sep 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
Det er godt. Så føler jeg mig ikke alene længere xD
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.
Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder HesteGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg.
- Det ville i vide hvis i har læst brugerbetingelserne for at være her.
feb 2007
Hjælpe-Administrator
Okay, tak (:
feb 2007
Jeg sad faktisk også og tænkte over, at det her da er en rimelig ny regel xD
feb 2007
Okay. Jeg stødte bare på det i et andet indlæg, og jeg synes ikke lige, jeg havde hørt det før (:
10-indlægsreglen.