{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

så blev jeg græsenke.... {{forumTopicSubject}}

til dem der ikke ved hvad det betyder, så er det fordi min kæreste er taget afsted til søs, i 8 uger så det eneste kontakt jeg har til ham de næste to måneder er e-mails... wuhuu... og i mellemtiden har jeg lovet at jeg finder en lejlighed til os, så vi kan flytte sammen når han kommer hjem... det bliver hårdt med 8 uger uden ''rigtig'' kontakt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev jeg græsenke....
  • #1   1. feb 2008 uhha godt det ikke er mig, det må ikke være særlig sjovt at skulle undvære ens kæreste så længe.

    men held og lykke med lejlighedskøbet


  • #2   1. feb 2008 tror det er som det hele tiden har været når han kommer hjem igen... det længste vi har været fra hinanden indtil nu, er 3 uger... og det var slemt... men min chef, foreslog at jeg kunne få fri et par dage, når han kom hjem, så der er da lidt at se frem til... men det var dejligt at jeg kunne få fri til at køre ham til lufthavnen i dag... og få sagt farvel til ham ved gaten... det var rigtig dejligt...

  • #3   1. feb 2008 Tine... ja, det er bare om at finde en rytme, har bare ikke rigtig noget at give mig til...

    men har ingen veninder jeg kan tale med på den måde, men jeg skal nok ende med at ringe til min kærestes bedste ven, bare for at snakke... snakker normalt ikke så meget med ham, men han er den jeg bedst kan snakke med om min kæreste... og så kommer min hest, nok til at høre en hel del mere om ham de næste 8 uger... sjovt nok er det altid den jeg snakker med, Aprilsnar ber mig aldrig om at holde min mund, eller forsøger at skifte emne, og så lytter hun bare så godt... hehe... hvad skulle jeg da gøre uden min lille nar..


Kommentér på:
så blev jeg græsenke....

Annonce