{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Spøgelses historier? (: {{forumTopicSubject}}

Fooortææææææl :D!

Jeg har en xD

Min farfar har et hus i spanien, købt for, tjaeh, det må være 4 år tilbage. Han købte det "billigt", da ingen andre ville købe det grundet årsagen til salg. Den kommer senere. Jeg har en kusine, som var på det tidspunk 3 år, som legede meget med dukker og hyggede sig vældigt og var dybt optaget af det. Nogle gange kunne hun sidde og lege og pludselig stirre ud i luften uden at sige noget. Nogle gange sagde hun "hej" eller noget i den dur, men somregel sagde hun vis vi gik ind i et rum, fx, badeværelset, "vent" - og så gik hun selv ind. Så gik der måske et minut og hun kom ud og sagde "kom bare ind, han er væk". Dét skræmte mig pænt meget! Nå, men så kom dagen hvor min kusine's forældre, min faster og onkel, skulle giftes. Dagen før brylluppet var der meget uro og nerver som der jo somregel er ved en stor begivenhed som denne. Da alle var gået til ro åbnede hoveddøren. Min onkel gik så ned og lukkede. Så smækkede kælderdøren i, og vinduet gik i 1000 stykker. Det var heldigvis varmt i juli månede, men ret ufedt, da de havde en del og tænke på. Min kusine lå og sagde "du må ikke gå, du må ikke gå" i søvne og var urolig. De blev så gift & det hele gik godt og de var glade og tilfredse. Bryluppet blev holdt på det hotel som alle gæsterne boede på, så der var ingen hjemme i huset. Lige fra da de blev gift var der ingen stemmer, min kusine legede helt normalt igen og sagde ikke mærkelige ting. Men da de kom hjem til huset var en "låge" ind til et rum bag sofa'en åbnet som min farfar & hans kone aldrig har set .. Og der lå en mases gaver ..

Manden der boede i huset skulle giftes med hans forlovede. Alt var klar og det hele var perfekt. Alle gaverne stod på bordet, og de ventede bare på dagen. Så stak hun af med hans bror og han stod alene tilbage. Så begik han selvmord i en af værelserne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøgelses historier? (:
  • #1   4. feb 2008 ved ikke om jeg skal tro på det

  • #2   4. feb 2008 <b>chantall<3-har en masse ting tilsalg... H</b>

    Det må du selv om smiley


  • #3   4. feb 2008 ad hvor uhyggeligt smiley det godt nok skræmmene ... hehe

  • #4   4. feb 2008 Arh hvor syygt mand smiley

  • #5   4. feb 2008 Ad, xD

  • #6   4. feb 2008 Jeg har en.. ;o.
    Min veninde, bor på en meget gammel gård hvor hendes farfar boede før. Det er virkelig gammelt, og der ligger 3 gravsten i deres baghave gemt bag nogle træer. Det er virkelig rigtigt. På den ene er der en pige, og så står der noget på latin som vi ikke kan oversætte. Og på de 2 andre står der bare alt muligt latin.. Hendes farfar har fortalt, at en dag han lå og sov på sofaen blev der pludselig køligt i rummet hvor han lå, så han åbnede øjnene for at se om det var et vindue der var gået op. Men da han åbnede øjnene stod der en pige og kiggede ham ned i hovedet, han blinkede et par gange og så var hun væk igen..
    - Jeg har også prøvet at sove hos hende, til hendes fødselsdag.. Hendes forældre lå nedenunder, og hendes bror og søster var ikke hjemme. Vi alle sammen lå på hendes værelse og var på vej i seng efter at have set American Pie. Der begyndte at blive stile efter vi alle lige havde fået snakket ud og vi faldt til ro. Men vi hørte nogle trin som gik op af trappen. Selv min veninde, som bor i huset, blev bange og ringede ned til hendes far som lå nednunder. Og han lå i sin seng, med mettes mor.. Vi kunne høre trinene, og så trin der gik væk fra hendes værelse.. Vi har aldrig fundet ud af hvad det var, og vi alle sammen lå vågne hele natten :S
    Hendes mor har også fortalt, at deres flag nede i køkkenet nogle gange blafre når hun kigger på det selvom der ingen vinduer eller døre er åbne og hvis hun så går ud derfra og kommer tilbage hænger det bare som normalt :S
    - Og jeg er ligeglad om i tror på det eller ej..


  • #7   4. feb 2008 aarhh skræmmende

  • #9   4. feb 2008 Klamt smiley
    Ja, jeg har en uhyggelig en om min veninde godtnok. Men et øjeblik.


  • #10   4. feb 2008 Aadr :s uhyggeligt

    Da jeg var lille, snakkede jeg også med folk som ikk var der :s
    da jeg var ca. 4-5 år, var vi på dragsholm slot. Så lige pludselig vendte jeg det hvide ud af øjnene og stod med hånden ude i luften og sagde: "hvem er det ? hvad vil du!" og sådan noget Ö
    (kan ikke selv huske det)

    men de siger at der var en ånd der prøvede at komme i kontakt med mig


  • #11   4. feb 2008 smiley

    ej det uhyggeligt


  • #12   4. feb 2008 tanja sejt smiley

  • #13   4. feb 2008 Min veninde bor på en gård hvor det spøger.
    De har fundet en gravsten i haven, en mand der boede der før begik selvmord, og en lille pige brækkede nakken(døde) fordi hun snurrede rundt på gyngen og så fik hun den rundt om halsen :s og min veninde brækkede ryggen derude smiley

    Og ude i stalden kan man høre trin oppe fra høloftet, der forsvinder tit strigler og stykker fra hovedtøjer osv.
    Og nogen gange når hestene er bundet, bliver de sluppet løs :s en dag havde vi bundet en af hesten helt normalt. Så gik vi ind i foderrummet, og da vi kom tilbage var tovet viklet flere gang rundt om bommen så hesten ikke kunne bevæge sig, og det kan den ikke gøre af sig selv Ö


  • #14   4. feb 2008 Uhhh ;o

  • #15   4. feb 2008 - Næste gang jeg er sammen med min veninde tager jeg billeder af gravstenene i hendes have så kan i se dem.. (:

  • #16   4. feb 2008 MATO, uhf smiley Lyder godt ^^

  • Lara W
    Lara W Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
    #18   4. feb 2008 ville slet ikke vide hvor jeg skulle begynde med mine spøgelses oplevelser , har kun haft en håndfuld såkaldte uhyggelige oplevelser gennem årene ellers har det været meget fredeligt


    Lara


  • #20   20. dec 2010 Jeg tror på ånder...

    ude ved min morfar ligger der også gravstene ude bagved en af staldene. Gården er meget gammel og den er min tip tip tip oldefar der har bygget den, og min mormor har fortalt mig at gården er forbandet, da der aldrig er en kvinde på gården der har været lykkelig, men det skal så siges at min mormor ellers ikke tror på sådan noget.
    da min mor var lille fik de også fat på mange ånder da de lavede ånden i glasset.

    Hjemme hos min veninde spørger hende morfar også, om natten kan man høre ham gå rundt ude i køkkenet. Da vi på et tidspunkt legede Ånden i glasset fik vi kontakt med ham, han fortalte at han var inde i hende, og at han kiggede på hende når hun sov (hendes værelse var hans dengang han levede) og at han gik rundt ude i køkkenet. Det skal siges at han begik selvmord ude i deres garage.

    Jeg har leget ånden i glasset flere gange og har mange uhyggelige oplevelser fra det.


Kommentér på:
Spøgelses historier? (:

Annonce