{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Spøgelses historier {{forumTopicSubject}}

Er der ikke nogen af jer derude der har oplevet noget overnaturligt, som i har lyst til at dele med HG?
Jeg elsker at læse sådan noget, og det giver kuldegysninger over hele kroppen! smiley
ja undskyld, men er skorpion, og det ligger lidt til mit stjernetegn at kunne lide mystik og sådan... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøgelses historier
  • #1   2. dec 2010 jeg havde for 2 aar siden en meget overnaturlig oplevelse.
    aarsagen er trist men men men

    det hele skete saadan

    vi kom hjem kl 1 om natten og ville hente hunden ind fra hundegaarden. kaeresten kom ind og sagde der ikke var nogen hund. hegnet var ödelagt.. pis os tänkte jeg saa

    vi ud lede efter mille som vores hund hed..
    efter en time ca fandt vi hende desvärre död i vejkanten. en verden for os bröd sammen... hun ville over og lege med naboens hund men overlevede desvärre ikke turen over vejen..

    for at komme til pointen saa hentede vi hende hjem og däkkede hende til. käresten kom hen til mig og holdt om mig af en eller anden grund kigger vi samtidig over taget mod hundegaarden hvor hun var til sidst. pludselig steg der en kämpe stor blä bold op over taget....
    vi kiggede paa hinanden og tänkte nödblus. skyndte os om i haven til hundegaarden men der var intet????

    hmmm tänkte vi saa

    efter en samtale med en god ven af familien som arbejder meget med TFT terapi og ogsaa kontakt til den anden side fortalte saa at dette var hendes själ der flöj afsted da hun var hjemme igen...

    pyyyyy
    siger jeg bare


  • #2   2. dec 2010 ej hvor klamt .
    for..

    min mor faldt om pga en hjerneblødning som 48 årig for 2 år siden hun lå i respirator i 5 dage og på 5 dagen blev der slukket for hende så hun sov ind.
    senere om aftenen blev mig og min søster nødt til at lufte vores hunde og vi stod på en mørk græsplæne der var kun os. så så vi fyrværkeri li en cirkel over os og så stoppede det det varede ca 3-5 sek.
    jeg sagde til min søster hvor blev knaldet af men der var en noget knald som ved fyrværkeri og heller ingen mennesker i nærheden.
    vi blev bange og skyndte os hjem og jeg græd vildt meget.
    ved ikke hva det var ?


  • #3   2. dec 2010 men der var IKKE noget knald. skulle der ha stået

  • #4   2. dec 2010 og det var osse en blå cirkel

  • #5   2. dec 2010 anja: det var själen der flöj fra reden....

  • #6   2. dec 2010 jeg får det helt dårligt sidder og er ved at stor tude smiley håber jeg du har ret i

  • #7   2. dec 2010 anja: det har jeg tro mig... det var nemlig det samme jeg oplevede... og derfor opsögte jeg en der kunne hjälpe mig videre. kunne ikke glemme oplevelsen.

    det er energien fra personen / dyret der bliver sat fri i det öjeblik de vigtigste personer er samlet


  • #8   2. dec 2010 okay det må jeg så se at få ind i hovedet så det heller ikke fylder derinde.

Kommentér på:
Spøgelses historier

Annonce