205 visninger
|
Oprettet:
15. jan 2007 Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 697
unge og deres omgangskeds? {{forumTopicSubject}}
hej.
hvad syntes i om unges omgangskedse?
er de for voldige osv?
ca alderen mellen: 13-18 år.
Hvorfor bliver de unge ændret af deres omgangskeds?
vælger man selv sin ongangskeds?
hvad syntes i ?
- skriv os meget gerne hvis i har prøvet det.
(det er til en skole opgave)
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.534
Mange unge ender i en 'forkert' omgangskreds, med bla. stoffer og druk, og det er hmmm plat -.-'
er de for voldige osv?
Mange, der vil jeg sige ja, med alle deres bander osv.
Fordi man bliver som dem man går med, sådan er det bare nu og sådan vil det altid være
Ja og nej, har man modet og selvtilliden til at sige nej, så gør man ikke men er man bare en smule ustabil er det svært at sige fra, (og man ved jo godt, det er forkert)
hvad syntes i ?
Jeg syntes det er vildt som det er ændret fra bare nogle år tilbage, mange / 15% (mener jeg, ikk sikker) går med kniv, der bliver overfaædt en masse og nærmest alle (ikk alle men mange) har taget en eller flere former for stoffer....
det er trist at tænkte på... og jeg er sikker på at meget har med familien at gøre...
-Nadja (16år)
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Dem der hele vejen igennem er sig selv bliver ikke accepteret af alle, og vis det er det de ønsker ændre de sigf gerne.
Nogengange, ja men entenligt lidt skiftende.
13 år.
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 977
Skrevet: 05-02-2008 10:19:32
hej.
hvad syntes i om unges omgangskedse?
er de for voldige osv?
det er der meget forskel på
ja meget
jeg gør, jeg har en 'gammel' omgangskreds hvor jeg ikke gider komm pga de dumme ting de laver.
hvad syntes i ?
- skriv os meget gerne hvis i har prøvet det.
jeg synes bare mange unge skal tage sig sammen og selv vælge hvem man vil være i nærheden af, det har jeg selv lært.
det kan ødelægge rigtig meget hvis man har de forkerte venner, det har jeg selv prøvet
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.896
er de for voldige osv?
Det jo meget forskelligt fra person til person, men generalt er de for voldige ja.
pga. du for ikke lov at være med i omgangskredsen hvis du ikke er og gør som dem
Ja og nej, nogle er voksen op med sådan en omgangskreds de er i, og har derfor nærmest ikke selv valgt det, folk der måske ikke har så mange venner kan jo finde på bare at vællge det første og det bedste, mens andre bare selv vælger hvem og hvad de vil omgås med
personligt færdes jeg ikke i en voldlig om gags kreds
unge og deres omgangskeds?