{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

unge og deres larm O.o {{forumTopicSubject}}

ja ærlig talt nu føler jeg mig rigtig gammel og gnaven, men der er en underlig kultur indefor unge deres måde at komme rundt i verden på synes jeg. Jeg ligger især mærke til det nu hvor der er skolesommerferie og det unge istedet for at være hjemme ved 23 tiden nu får lov til at slantre rundt i hvidovre til langt ude på natten.
Jeg bor et tæt bygget bolig kvarter, der er mange mennesker og mange ligesom mig der gerne vil sove inden de skal på arbejde, men jeg kan ikke. for de unge der skla til fest. kommer gående, og skal hører højt musik på deres mobil. nogle gange i sådan en gruppe kan de havde tre forskellige mobiler til at spille tre forskellige sange, mens de råber og skrigeri om hvor fedt det bliver i nat og hvor stive de skal være.. behøver hele kvarteret høre at de kommer gående ???

Samtidigt når nogle af en er så privilligeret at havde en knallert er der jo nogen der er brandt fuldstændig sammen i hjernen på dem, det er ikke en gang fordi knallerten er tunet eller noget, det er bare åndsvage måde at give gas på. istedet for at tage håndtaget i bund, kører de med t tage gas og og på hele tiden, så en knallert der ville lyde nogen sådan Drrrreeeeeeeejpppppp nu lyder sådan ddddrrreeejjjppp dreeeejjjp dddrrreeeejjjpp ddrreejjppp mens de nsegler sig forbi ens vindue, hvor man hysterisk overtaler sig selv fra at åbne vinduet og tyrrer noget i nakken på dem..... hvad h*lv*d sker der fro de ungen, kan de ikke bevæge sig rundt i byen uden at alle skal kunne hører dem og deres dumheder ?.. jeg troede en gang at jeg kunne sove om natten, men nej. jeg er tvunget til at havde vinduet lukket. så jeg kan stege i mit eget fedt når solen står op.. jeg er tvunget til at hører LOC, mixed med Justin Timberlake og den nye Beonce som undergrunds musik.. jeg er tvunget til at hører på en knallert kører der tilsydenladne er så slap at han ikke kan holde gassen i bund på hans knallert ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  unge og deres larm O.o
  • #1   19. jul 2009 haha, jeg føler med dig xb

'ak ja, ungdom nu til daws' xb

• #2   19. jul 2009 arggh, hvor irritrende ! smiley ..

• #4   19. jul 2009 Hehe kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når jeg læser hva du skriver... (måden du kan skrive det på)

De unge der er nu til dages, ved bare ikke hvordan man opføre sig. De ved ikke hva et arbejde er, de ved bare at mor og far tager afsted om morgen (de er egentligt ikke klar over hvor) Og så får de i hovede og røv af ders forældre så de lære det heller aldrig...

Men det med ders scooter er jo for at være "sej" blandt vennerene...

• #5   19. jul 2009 Så må du finde dig et andet sted og bo - kan egentligt ikke sige andet.
    Nej de behøves ikke være larmende, men du skal sove og de skal til fest og drengen køre ikke på knallert som du ville, ja dårlig kombi men ungerne har ferie og når der er ferie så vil jeg nu også gerne lave andet end at sove længe og tie stille og ja jeg ville også være skide højlydt hvis jeg skulle til fest fordi så er man altid i godt humør og spændt på hvordan det skal gå og nej det kan jeg ikke skjule - især ikke hvis jeg har drukket inden eller høre musik.

Vil man ikke høre på bylivet, så må man placere sig på landet :).

• #6   19. jul 2009 ved bare at den næste tossede unge der spiller op ude foran mit vindue får en hårbørste lige i nakken og en hidsig fæhest der hænger ud af vinduet og råber til hun ikke kan mere

• #7   19. jul 2009 Walentin: haha ja.. de ved bare at deres forældre tager afsted til direktør-tid, og kommer hjem med endnu flere penge til deres høje tøj-forbrug x(

• #8   19. jul 2009 Hehe.... Ja, det kan jeg heldigvis ikke tillægge mig at være larmende. Jeg er enormt bange for at genere andre så holder mund og prøver at være usynlig..

• #9   19. jul 2009 Fårstår dig til punkt og prikke..
    Og den der med knallerten, jeg tror det er fordi de har set og hørt en knallert med gear (som oftest er lidt federe end en almindelig), og så synes de det lyder vildt sejt at tage og slippe gashåndtaget så det lyder som om den har gear..
    Forstår heller ikke hvorfor man skal dele sin skod musik med alle andre, hader specielt når nogle spiller musik højt i bussen og man er nødt til at høre hvad de også høre. De synes det er skide sejt at spille justin timberlake og og happy mainstream techno så alle kan høre det, men det er nok de færreste som synes de er smarte og de færeste der gider høre deres musik. Vi er jo ikke alle 15 år længere. Jeg tænker i hvert fald "sikke nogle idioter" når jeg støder ind i sådan nogle..

Arrh så kom jeg også lige af med lidt, det har drillet min hjerne hele dagen, efter jeg stødte ind i nogle i toget imorges som absolut skulle informere hele kupéen om deres bytur igår..

• #10   19. jul 2009 Krikken: har desværre ikke lige det valg... er placeret her som jeg er da jeg er bolig løs og kommunen skal havde mig et eller andet sted indtil det er min tur i køen til en lejlighed... jeg kan nok så meget gerne ville flytte, det er bare ikke muligt, for jeg er ikke nr 1 i køen til bolig lige i dag

• #11   19. jul 2009 Egentlig utroligt hvor mange unge "gamle" der brokker sig.. Kan måske forstå det ved gamle "gamle" mennesker, men i 20érne burde man da selv stadig være "ung"

• #12   19. jul 2009 Så må du finde dig i lidt endnu at nogen nyder en dejlig sommerferie.

• #13   19. jul 2009 Maja: Men selvom det måske er sjovt at råbe så skal man stadig tage hensyn når man er i et beboet område :O) Så kan man råbe når man kommer lidt længere væk

• #15   19. jul 2009 Cawani: Man kan godt være ung og samtidig tage hensyn til sine medmennesker. Bare fordi man er ung er det ikke ensbetydende med at man har lov at at genere alle og enhver omkring sig smiley

• #16   19. jul 2009 ville nu også mener at man sagtens kan nyde sin sommerferie uden at jeg på 2. skal havde at vide at man synes at Patrick fra 7. er herre lækker ? eller at man skla masse sin jork igennem gangstisystemet imellem husene som er forbudt for motorkøretøjer fordi de sjovt nok larmer for meget.

• #17   19. jul 2009 De unge har bare ikk respekt mere ! Undskyld er rigtig frusteret og sur over ungdommen pga. ting der skete i nat. /:

• #18   19. jul 2009 TeamRORK•Trine&Maracash•
    Lige nøjagtig smiley

Krikken, Der er faktis noget der hedder atman skal være stille i tætter bebygget område kl:22, OGSÅ SELV OM AT MAN HOLDER SOMMERFERIE!

• #19   19. jul 2009 Jaa, man kan jo vælge at være superegoist, og så totalt larme i hele kvarteret, hvor der er fuldt beboet.. tsk. Desværre, er det jo ikke alle der har mulighed for at bo andre steder end de gør. Nogle studerer måske et sted i byen, så man bliver nød til at bo tæt på, eller at man ikke har råd til at bo andre steder. Jeg kan godt give fæhesten ret. Jeg synes at folk skulle tage det der lidt mere til sig : At tage almindelig hensyn og respektere andres mennesker. De kan da ikke være de unge, der skal fylde det hele og have førsteret, fordi de har ferie.. sagde 15-årige Anne Sofie xD

• #20   19. jul 2009 Det kan da ikke være rigtigt at det er de unge der skal fylde det hele og have førsteret, fordi de har ferie**

• #21   20. jul 2009 At man skal være stille kl. 22 i tæt bebyggede områder hænger da slet ikke sammen med at placere et diskotek i sådan et område? Lige et sidespring.

Men yes yes, det er bare mig der er ung og respektløs ;). Men sådan ser jeg nu en gang på det hvilket nok er en af grundene til jeg forstår zero af 'ældre' for end mig selv tiltider ;o).

• #22   20. jul 2009 Krikken: vi har ikke noget diskotek ? det eneste der er her ud over boliger er en folkeskolen og en fodbold klub.. jeg har da ikke skrevte noget om et diskotek ?

• #23   20. jul 2009 Respekt er en mangelvare af de unge. Det er åbenbart utrolig svært at være en fornuftig teenager som ved hvordan man begår sig ordentligt. /:

<b> trist det ska være sådan </b>

• #24   20. jul 2009 Krikken. Hvor læser du at diskotektet ligge lige ved siden af? Jeg ser det ingen stedder. HUn skriver at hun bor i et kvarter hvor de ungen lamer uden for hendes vinduer når de går forbi!

• #25   20. jul 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

Det er fordi at de mennesker der har født de unger har glemt at der også var noget der hed opdragelse.... (og ders undskyldbning er, Vi har ikke tid)

• #26   20. jul 2009 krikken. Undskyld i det område...Ikke ved siden af.

• #27   20. jul 2009 Walentin - helt enig ! nogle gange forstår jeg sgu godt jeg havde social angst i en periode. /: der er mange ting som jeg ville ønske ikk at have oplevet inden for det sidste år

• #29   20. jul 2009 Det var et sidespring, når man ikke må larme efter kl. 22 så er det jo lidt underligt man placere diskoteker, bare og andre steder at drikke midt i byen. Fulde folk er jo oftest = højlydte folk.

• #30   20. jul 2009 hæhæ, elsker den måde du skriver på:o) vil dog sige at vi iikke larmer kl. lort om natten da vi normalt tager til fest ved 23 tiden ;D er såååh er LOC GODT! ;D hehe

• #31   20. jul 2009 Ja og det er så grunden til jeg bor laaaaangt ude på landet. Her kommer der dælme ingen unge fyre på knallerter, ej heller nogen der råber og skriger op.
    Og dem der endelig får forvildet sig herned, ja de har et ærinde her. Og resten holder hunden væk ved hans blotte tilstedeværelse.

Kommentér på:
unge og deres larm O.o

Annonce