{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heste og gamacher/bandager!?
  • #1   6. feb 2008 bruger det aldrig på fold, kun klokker hvis de træder skoene af, hvilket jeg havde et par stykker der gjorde.. rider som regel med enten bandager eller gamacher, især hvis jeg skal øve sidebevægelser, men hvis hestene er meget våde, gør jeg det ikke pga, risiko for gnavsår...

• #2   6. feb 2008 Annika har bagbensgamacher på bagbenene på fold; hun slider sig selv til blods, så det er nødvendigt. Har osse altid noget på bagbenene når vi rider, af samme grund, men ikke altid på forbenene. Men for det meste klokker.

• #3   6. feb 2008 Mine har ikke på på folden, jeg syntes det er lidt pylret, medmindre der er en god grund (som fx RikkeBecks)
    Nuggi har altid noget på, da hun slår benene mod hinanden når vi øver sidebevægelser, og i spring pga hun stopper en del så det skal være med til ikke at overbelaste og hvis hun tager bomme. På tur af frygt for fx et hul (:
    Altid klokker på Nuggi også .

Sami har også altid noget på , for hun er 24 og har måske udviklet noget slidgigt smiley

Rider sjældent med noget på bagbenene (:

• #4   6. feb 2008 klokker på folden.. ellers blir skoene revet af....

rider nu ik altid med gamacher.. kun når der skal trønes hårdt eller tur.

Kommentér på:
heste og gamacher/bandager!?

Annonce