{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

Kender I det? {{forumTopicSubject}}

Hvor alt bare gå af lort til med hesten, og der kommer den ene nedtur efter den anden? Jeg fik min første hest for 2 måneder siden, og der er altid noget i vejen smiley Jeg har lyst til at sætte mig ned og skrige helt vildt, og tude indtil jeg er helt indtørret. Hold K**T hvor er alting bare trælst lige nu !! Jeg ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Det er slet ikke glæde og jubel at få hest lige nu, som jeg troede det ville være )':

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender I det?
  • #1   9. feb 2008 JA

• #2   9. feb 2008 Har du snakket med dine forældre om det?

• #3   9. feb 2008 Kender det bare alt for godt. . Desværre.

• #4   9. feb 2008 jeg kender det alt for godt.. men jeg lover dig på et tidspunkt går det fremad.. igen

bare lad vær med at give op !

• #5   9. feb 2008
    Mitzy & Gille - # Team SRKS# smiley TIL SALG! F

Hvad skal jeg sige ? "Alt går af lort og måske var Oddi ikke hesten for mig, fordi der altid er problemer?"

• #6   9. feb 2008 fik også min første for to måneder siden og havde mega mange nedture men så fandt vi problemet;)
    hvad gør din da?

• #7   9. feb 2008 Kender jeg !

• #8   9. feb 2008
    din onde tvilling .

Tak smiley Det hele er bare SÅ grumt noget (jeg tilader mig at sige) lort lige nu ..

Først fik jeg ham: JUBEL OG GLÆDESTÅRE!
    1. Så fik vi afvide at han har dårlige hove
    2. Så tabte han sko
    3. Så blev de mega flossede
    4. Så sagde vores smed at han havde været forfangen
    (Det var han ikke alligevel)
    5. Nu har han gnuppet sin hale helt vildt og har fået sår.
    Jeg ved ikk om det er sommereksem ..

Jeg fatter ikke hvad jeg har gjort, for at jeg har fortjent sådan en tur smiley

• #9   9. feb 2008 Hvad ligger problemerne i? :o)

• #10   9. feb 2008 Lisa:
    få ham tjekket for orm, det kan godt være det er derfor han gnubber hale.

• #11   9. feb 2008 Ja kender det alt for godt smiley
    i Marts sidste år blev Bonnie halt og kan aldrig rides mere, Så blev Rondale syg og stod længe og var sådan liddt syg, så blev naomi halt og kom hjem til ejeren, så blev perle halt og står stadig, og nu har jeg li fået konstateret at Rondale er kronisk syg og aldrig kan rides igen. og udover det rider jeg nogle heste for min underviser, men det går ikke godt, der skal intet til at jeg synes det går dårligt og bliver meget nemt ked af det , har flere gange overvejet at droppe ridningen.

• #12   9. feb 2008 Kender det ALT for godt.
    Lige pt. går alt også af lort.
    Min ene hyp er halt og skal stå i 3 MRD.
    Og min anden hyp, ulvetænder, og skal ha hevet dem ud, fordi det genere hende x(

Og den sidste hyp, ja det er en unghest, såå, der er heller kke så mget at juble her for..

Håber det liver bedre med din xD

• #13   9. feb 2008
    Han er verden SMUKKESTE OG SKØNNESTE og sødeste og rareste hest i mine øjne. Han er SÅ perfekt i sind og vilje. Men alle de nedture for mig til at fortryde at det blev ham. Jeg kan helt enkelt snart ikk' klare mere. Der har bare været for meget. Det hele skulle jo bare være godt når jeg endelig har fået hest?

• #14   9. feb 2008
    Nøjsen .

Han fik ormekur for under et år - 1 år siden. Og vi har lige fået stor regning fra dyrlæge pga. vores smed skulle være ÅH så klog, at lukke ud, at Oddi åbenbart har været forfangen!! Der røg penge (ud af vinduet) til både bedøvelse og røntgen billeder ..

• #15   9. feb 2008 Lisa, der kan ikke altid være opture :o) Tror bare, at du skal tage det roligt og slappe af. Tude lidt, skrive ned hvordan du har det og hvorforSelvfølgelig er det da træls med din hests hove og dens hale. Men fokuser lidt på alt det gode i stedet. Det går nok alt sammen ;o)

• #16   9. feb 2008 Lisa: nej sig til dem, at du er meget glad for din hest men alle de nedture har gjort dig ked af det. Du vil virkelig gerne have hjælp til dig og din hest. sådan nogle problemer skal du ik gå med alene..

• #17   9. feb 2008
    Katrine

Tak smiley Det var sødt sagt.
    Ja, men åh . Det er sQ rigtigt det du siger. Men jeg er bare blevet slået godt og grundigt ned i et sort hul over alle de ting. Det er for meget til hvad jeg kan klare. Og tænk hvis han snart får sommereksem? Så går jeg fuldstændig ned altså. Jeg fatter ikke at jeg ikke tog den godt og grundigt med i overvejelsen. Men jeg faldt sQ for ham for at han er en go hest helt ind til knoglerne, og jeg holder så meget af ham smiley Men tak .. Jeg skal prøve at fokusere på det positive smiley

• #18   9. feb 2008 En gødningsprøve koster 100 kr. Så jeg ville vælge lige at få tjekket det. Vi tager gødningsprøver 2 gange årligt.

• #19   9. feb 2008
    Mitzy & Gille - # Team SRKS# smiley TIL SALG! F

Tak .. De ved godt jeg er ked af det. Men det tager os hårdt på dem .. Hehe .. Så det hele er bare uoverskueligt lige nu smiley men de er rigtigt .. Jeg skal nok sætte mig ned og snakke med dem .. Det føles bare lidt som om jeg løfter hele vægten lige nu ..

• #20   9. feb 2008
    Katrine

Koster det ikke mere?! :S Hold da op. Det er heller ikke pengene det kommer an på. Han skal have alt den hjælp han har brug for. Det er bare hårdt at hedde Lisa lige nu smiley Hehe. Det er sQ ikke "The Top Of My Life"

• #21   9. feb 2008 jaa..

• #22   9. feb 2008 Ja, kan jeg godt forstå :o) Står selv med en hest, der har fået bronkitis, som nok ikke kan helbredes. Du kan også tror jeg er ked af det. Men sådan er det bare, jeg må bare gøre alt for, at han står i et godt klima. For jeg er rigtig glad for ham. Så tænker jeg på, at jeg alligevel ikke rider stævner på ham og ikke rider så meget, så det gør måske ikke vildt meget at han har bronkitis, sålænge han ikke lider under det :o)

Men der findes efterhånden mange gode og ikke så dyre løsninger til sommereksem, hvis uheldet skulle være ude :o)

• #23   9. feb 2008 Hehe nej, det koster kun 100 kr, det gør det i hvert fald hos min dyrlæge, sålænge jeg selv tager en plastikpose om hånden og får noget i og afleverer den, så koster det kun 100 kr smiley

• #24   9. feb 2008
    Katrine

Ja, det er rigtigt smiley Tusind tak fordi du gad at skrive smiley Du har lige hjulpet mig lidt på humøret. Jeg er bare bange for at han får det. Meget. Det er jo mildest talt forfærdeligt med det eksem. Men jeg trænger til lys og opture smiley Det er det jeg gør. Jeg håber, at jeg har fået nedture nok, for et godt stykke tid.

• #25   9. feb 2008 Det er jeg glad for Lisa smiley

Kommentér på:
Kender I det?

Annonce