{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

til stævne :) {{forumTopicSubject}}

så har mig og Musen været til stævne, c stævne i Kolding vor vi startede LB for første gang smiley

ULB:
Ude på opvarmingnen var hun så fin da hun først lige var faldet lidt til ro, men så skulle vi ind på banen X) Schakira blev bare stiv som et bræt, og jeg få selv ikke lige drevet hende fremad. Når, men vi rider på spring 1, over, så kommer spring 2, og så videre til tre hvor vi lige tager en bom :/, 4, 5 og så skal jeg videre til næste spring, men hvordan hulen skal jeg dog kommer derhen tænker jeg? jeg finder endenligt en vej hen til springet uden om alle de andre spring, og er lige ved at ridebanebyggeren ned så han må springe for livet XD vi kommer over spring nummer syv DING DING DING lyder klokken, vi er disket? hvad tænker jeg bare, hvorfor nu det? men så er det fordi jeg har glemt spring nummer 6, det var derfor at det var så besværligt at komme hen på nummer 7 X) typiskt mig.

LB:
hun var simpelt hen en kamel på opvarmningen, og ville sletter ikke falde til ro, men så kom vi på banen, hun kommer ind og stivner, men jeg får hende drevet frem og så opgiver hun med det samme det pjat. spring nummer 1, her kommer vi X) og nej hvor jeg tog mig sammen i den klasse, nu skulle det F**** lykkeds, og jeg tror aldrig at jeg har sat så meget bag en hest, støttet så meget, og haft så meget ben ved , spring nummer 1,2,3,4,5,6,7,8,9 og vi er S*** fejlfrie smiley til omspringningen, i det jeg passere mål i fase et kommer jeg dog i tanke om, SH*T jeg har ikke trukket vejret igennem hele banen, og så kan jeg sletter ikke trække vejret, men vi kom fejlfrit igennem omspringningen også smiley selv om jeg lavede nogle virkeligt grimme sving og vendinger, men Schakira redder mig som altid, og klapper bare af hen over springene smiley min dygtige lille hest smiley

Præmie overrækkelse:
Vi fik ingen placering, men Schakira kom aligevel til præmie overakelse XD Hende der kom på førsteplacen havde allerede sadlet hendes hest af, så jeg tilbød hende at låne Schakira smiley Schakira nød vist alt opmærksomheden smiley

alt i alt, gud hvor jeg elsker min lille hest, mest af alt fordi at hun gang på gang reder mig selv om jeg rider af H*** til XD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til stævne :)
Kommentér på:
til stævne :)

Annonce