{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Mødet med en pædofil (?) Wtf Oo {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lige været nede på macD for at hente noget mad. Jeg kommer så derne, stiller min cykel og går indenfor. Der står en mand, lidt halv gammel, han var vidst dranker ellers havde han bare noget sindssygt grimt tøj smiley Han stod og spiste noget mad som han havde bestilt, men han kiggede HELE vejen hen til disken. Jeg stilte mig i kø, der var 2 foran mig. Ham manden som eller stod og spiste, stilte sig om bag mig i køen og kiggede. Da det blev min tur bestilte jeg maden og stod så og ventede på maden hvorefter ham manden kaft edme begynder at tage mig på røven! Hvad sker der man, og som ren refleks; det var VIRKELIG ikke med vilje, så vendte jeg mig om og slog ham og sagde "hvad fanden har du gang i?!" ALLE folk gloede, for de havde jo ikke set ham stå og rage på mig, så de troede bare jeg havde slået ham :S men han gik hurtigt hen til sin mad og begyndte igen at spise. Og da jeg gik med min mad fik jeg ellers bare dræberblikket hele vejen :S
IWW hvor var det klamt man! Sådan en gammel mand, han var i 40'erne ca. nøj jeg blev sur Oo føj for.. Oo. Nogle der har prøet noget lign.?

- Havde oprettet det under "stævner og arrangementer" så slettede det og oprettede det igen, sorry =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning + afskaf haveaffald 1.660 kr.
  • Hænge stor lampe op 1.200 kr.
  • Fuge toilet 1.000 kr.
  • Afløbs ventil i håndvask sidder løst så vasken er utæt. 830 kr.
  • Sætte skab op badeværelse mm. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinstang 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mødet med en pædofil (?) Wtf Oo
Kommentér på:
Mødet med en pædofil (?) Wtf Oo

Annonce