{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506

Hvor er det typisk min far! (kæreste) {{forumTopicSubject}}

Vi sidder stille og roligt og snakker over maden, og min mor spørger så hvordan det går med Phillip (min kæreste som jeg liige (!) er beyndt at komme sammen med) og mig, jeg siger så at det går fint nok, og at han også kommer til en lille fest jeg holder på lørdag.
Min mor spørger så om han godt ved at Rony fylder en hel masse i mit liv, og det svarer jeg så ja til og at han jo også har sin hobby. Min far spørger så hvad han laver, og så siger jeg at han roder lidt med nogle knallerter, så siger min far fandme om han ikke skulle tage at finde sig en ordentlig hobby ?! What? (min far ejer et bilværksted)Min mor spørger så min far om hvad han lavede da han var 17, min far siger ja det var fandme ikke knallerter, Ej siger min mor så, men så var det biler!
Jeg bliver pisse sur, for <b>det er så typisk min far</b> at hele tiden at skulle finde fejl på de drenge jeg har med hjemme !!
Argh .. Phillip var hjemme hos mig i lørdags og overnattede, og havde parkeret sin knallert mellem vores cykler og min fars bil (der er MASSER af plads rundt om) så brokker min far sig fandme over at han havde parkeret den der, ja vi kunne jo ikke få vores cykler ud.. What?! Og hvor tit er det liige i bruger jeres cykler spørger jeg så, men min far allerede nu nede på det laveste niveau man kan komme, og svare så at det har da slet ikke noget med sagen at gøre.. IH hvor er jeg SUR nu smiley
<b>For det er SÅ typisk min far at skulle rode en masse små ligegyldige ting sammen og gøre det virkelig virkelig stort</b> >:|

Måtte lige ud med det ^^,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det typisk min far! (kæreste)
Kommentér på:
Hvor er det typisk min far! (kæreste)

Annonce