{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Hvad er min hest værd ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer seriøst at sælge min hest, da jeg er syg (knæ og ryg) og derfor ikke har overskuddet til hende lige nu, hvilket hun absolut ikke trives med..
Lidt om hende:
DV (efter Walt Disney og DH hoppe, hun er ren Hannovaraner), ca 162 cm, enorm sød og kærlig, elsker simpelthen menneske kontakt.. nem at omgåes, har aldrig prøvet at smide af eller stikke af, kan stå 1 måned og stadig rides i grime, har været på tur både alene og sammen med 1 anden hest, ville kunne gå en LC klasserne i dressur nu, med lidt ekstra træning (schenkelvigningerne er ved at være på plads) vil hun kunn gå LB klasserne.. hun burde sagtens kunne komme til at gå de høje LA klasser, hun er ikke det store spring talent, har løssprunget et par gange og springer gerne, men ikke super teknik..
Hun går meget let for hjælperne, vil dog mægtig gerne gå bag lod i trav hvis man ikke passer på..
Har ar på 3 ben, men kun kosmetisk.. har aldrig været syg (kun skadet)..
Hun er ekstremt følsom, hvilket gør at hun er lærenem og hurtig og man kan ride for lette hjælpere, desværre gør det også at hun stresser hvis hun står et stort uroligt sted (og så går hun rundt i boksen, væver hvis det er meget slemt, men har ikke vandret eller vævet i 1 år) så hun trives bedst i løsdrift eller små rolige steder med lang foldtid..
Men hvad tror i sådan ca hun er værd ? hun kan ses på min præsentation.. Winzerkind..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er min hest værd ??
Kommentér på:
Hvad er min hest værd ??

Annonce